Medicamentul esenţial al cărui preţ a explodat cu 400% peste noapte. Reacţia companiei: ”Este o necesitate morală”
Un director din industria farmaceutică şi-a apărat decizia de a creşte preţul unui antibiotic la 2.000 de dolari un flacon, argumentând că „este o necesitate morală să se vândă medicamentul la cel mai mare preţ”, scrie Financial Times.
Nostrum Laboratories, un producător mic de produse farmaceutice din Missouri, SUA, a mărit de mai mult de patru ori preţul antibioticului nitrofurantoină de la 474,75 dolari la 2.392 de dolari.
Nitrofurantoina este un antibiotic folosit la tratarea infecţiilor, care este folosit din 1953 şi apare pe lista medicamentelor esenţiale a Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii. Acesta poate fi sub formă de comprimate sau în formă lichidă.
În cadrul unui interviu, directorul executiv al Nostrum Laboratories, Nirmal Mulye, spune că preţul este „potrivit dinamicii pieţei”, adăugând că susţine că „este o necestate morală să faci bani atunci când poţi, să vinzi produsul la cel mai mare preţ”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro