Metoda inedită pe care a găsit-o un supermarket pentru a descuraja oamenii să cumpere în exces produse de dezinfectat
V-aţi săturat să nu mai găsiţi la raft hârtie igienică, săpun, dezinfectant de mâini şi alte produse din aceeaşi categorie? În ciuda faptului că acum este nevoie de ele mai mult decât oricând, a devenit foarte dificil să găseşti resursele necesare în timpul pandemiei de coronavirus.
Aşa că un supermarket din Danemarca a găsit o idee inteligentă de a vinde dezinfectantul, asftel încât cantitatea să ajungă pentru toată lumea. Astfel, clienţii pot cumpăra prima sticlă de dezinfectant la un preţ normal, de 5,35 euro, însă cea de-a doua sticlă va putea fi achiziţionată la un preţ mult mai mare, de aproape 135 de euro, pentru a-i descuraja pe cei care golesc rafturile şi nu lasă nimic şi pentru alţi clienţi, scriu cei de la Metro.co.uk.
Această strategie este opusul celor oferite de majoritatea supermarketurilor, în care cu cât cumperi mai multe produse, cu atât preţul va fi mai mic.
După ce magazinul şi-a explicat strategia pe pagina de Facebook, mulţi au lăudat iniţiativa şi au cerut şi altor supermarketuri din întreaga lume să le urmeze exemplul, în special pentru rolele de hârtie igienică.
Alţii au spus totuşi că preţul pentru al doilea produs este prea mare. „O idee extrem de simplă care ar poate fi eficientă. 135 de euro pentru un dezinfectant este însă un preţ prea mare. Rămâne, însă, o iniţiativă binevenită”, a comentat un internaut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro