Michael Schmidt, CEO şi Proprietar / Automobile Bavaria Group: "Atunci când producătorul intră direct pe piaţă, trebuie să ştie mentalitatea pieţei şi trebuie să-şi dezvolte o anumită strategie de marketing şi promovare pentru a se dezvolta. Nu se poate generaliza o anumită strategie de marketing"
Carte de vizită
¶ Michael Schmidt a emigrat în Germania în 1981 şi a revenit în ţară după Revoluţie
¶ A absolvit Universitatea Tehnică din München
¶ A pus bazele grupului Automobile Bavaria în anul 1994 la Braşov, fiind unul dintre primii oameni de afaceri români care au pariat pe dezvoltarea pieţei auto locale
¶ Primul automobil condus de el a fost o Dacia 1300L, iar primul cumpărat a fost un VW Käfer (Beetle), cumpărat în studenţie cu 800 de mărci germane
¶ Automobile Bavaria Group a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri de peste 136 de milioane de euro şi a livrat peste 3.000 de unităţi, fiind cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Est
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro