Michael Schmidt, CEO şi Proprietar / Automobile Bavaria Group: "Atunci când producătorul intră direct pe piaţă, trebuie să ştie mentalitatea pieţei şi trebuie să-şi dezvolte o anumită strategie de marketing şi promovare pentru a se dezvolta. Nu se poate generaliza o anumită strategie de marketing"

Postat la 23 decembrie 2018 270 afişări

Michael Schmidt, CEO şi Proprietar / Automobile Bavaria Group: "Atunci când producătorul intră direct pe piaţă, trebuie să ştie mentalitatea pieţei şi trebuie să-şi dezvolte o anumită strategie de marketing şi promovare pentru a se dezvolta. Nu se poate generaliza o anumită strategie de marketing"

Carte de vizită

¶ Michael Schmidt a emigrat în Germania în 1981 şi a revenit în ţară după Revoluţie

¶ A absolvit Universitatea Tehnică din München

¶ A pus bazele grupului Automobile Bavaria în anul 1994 la Braşov, fiind unul dintre primii oameni de afaceri români care au pariat pe dezvoltarea pieţei auto locale

¶ Primul automobil condus de el a fost o Dacia 1300L, iar primul cumpărat a fost un VW Käfer (Beetle), cumpărat în studenţie cu 800 de mărci germane

¶ Automobile Bavaria Group a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri de peste 136 de milioane de euro şi a livrat peste 3.000 de unităţi, fiind cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Est 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.