Miele a înregistrat o creştere cu 6,4% a cifrei de afaceri la nivel global, la 3,71 miliarde de euro
Miele a obţinut o cifră de afaceri de 3,71 miliarde de euro, în creştere cu 6,4% faţă de anul precedent şi a ajuns la un număr record de angajaţi, în anul fiscal 2015/2016, ajungând la 18.370, creşterea înregistrată faţă de anul precedent fiind de 3,5%. Acest lucru s-a datorat filialelor Miele din SUA, Canada, Australia, Danemarca, Marea Britanie şi Spania, în condiţiile în care personalul din departamentele de vânzări şi servicii a trebuit să fie suplimentat ca răspuns la creşterea cifrei de afaceri şi a vânzărilor.
Grupul Miele a avut investiţii în valoare de 184 de milioane de euro, cu 23% mai mari faţă de anul fiscal 2014/2015.
“Cu aceste cifre, Miele şi-a atins din nou obiectivul strategic de creştere constantă şi sustenabilă, în pofida ciclurilor economice. Creşterea actuală a cifrei de afaceri a fost organică, nu s-a datorat achiziţiei unor alţi producători sau mărci şi nici vreunei infuzii de capital de la terţe părţi. La fel ca în anul precedent, vânzările s-au situat peste rata medie de creştere a ultimilor 10 ani”, a precizat dr. Markus Miele, director executiv şi coproprietar al companiei de familie Miele, fondată în 1899.
În Germania, Miele a realizat vânzări în valoare de 1,1 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creştere de 6,9%, faţă de anul precedent. Ca urmare a acestui fapt, Miele şi-a extins poziţia ca brand de electrocasnice mari pentru uz casnic, fiind numărul 1 şi pe segmentul bucătăriilor tip studio. Vânzările în afara Germaniei au crescut cu 6,3%, creşteri importante fiind raportate şi în SUA, Australia, Marea Britanie şi China.
Divizia de echipamente profesionale a Miele, care cuprinde maşini de spălat rufe, aparate de călcat, maşini de spălat vase, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale şi de laborator, a realizat vânzări de 476 de milioane de euro, cu 6% mai mari, comparativ cu anul precedent, creşterea provenind din toate categoriile de produse.
Markus Miele a spus în cadrul unei conferinţe din iunie 2016 că vânzările filialei locale au crescut şi în acest an, în primele cinci luni compania având afaceri mai mari cu peste 50%, potrivit ZF.
„Aceasta este una dintre cele mai rapide creşteri în rândul ţărilor în care Miele îşi desfăşoară activitatea“, a declarat el.
Miele Appliances, divizia de retail a grupului german, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 15,7 milioane de lei, în creştere cu 66% faţă de anul precedent. Cu acest rezultat, businessul Miele din România l-a depăşit pentru prima dată pe cel din Bulgaria, dar rămâne în urma celui din Ungaria, conform datelor furnizate anterior de companie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro