Miele a înregistrat vânzări în creştere cu 5,9% şi a ajuns la 3,93 miliarde de euro
Compania Miele, cel mai mare producător de electrocasnice premium, a avut vânzări de 3,93 de miliarde de euro în anul financiar 2016-2017, încheiat pe 30 iunie 2017. Această cifră indică o creştere anuală de 218 milioane de euro (5,9%).
Aparatele încorporate şi aspiratoarele au avut o contribuţie peste medie la această creştere, potrivit reprezentanţilor companiei. În acelaşi timp, modelele din categoriile entry-line au oferit performanţe mai bune la un preţ mai avantajos.
În acest context, bordul de conducere al Miele anticipează o creştere semnificativă, atât a cifrei de afaceri, cât şi a volumului de unităţii vândute, în următorul an financiar.
Creşterile vor fi susţinute şi de protofoliul de produse, dar şi de un apetit crescut al consumatorilor din Germania, din alte ţări europene, cât şi din întreaga lume, susţine compania.
Unitatea de business Miele Professional, care curpinde tehnologia de spălare, maşini de spălat vase comerciale, dar şi tehnologia medicală şi de laborator, a înregistrat vânzări de 484 de milioane de euro pe parcursul anului financiar trecut.
În prezent, Miele are la nivel global aproximativ 19.500 de angajaţi, la nivel mondial, în creştere cu aproximativ 1095 de oameni de la an la an.
Anul trecut financiar, Miele a investit 225 de milioane de euro, cu 41 de milioane de euro mai mult decât anul precedent (23%). Aproximativ două treimi din aceste investiţi au fost alocate sediilor din Germania, dintre care 60% au fost destinate dezvoltării de noi aparate şi extinderii, conversiei şi modernizării echipamentului de producţie
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro