Nestle scoate la vânzare businessul de sănătate corporală pe care l-a înfiinţat împreună cu L`Oreal. Compania valorează peste 6 miliarde de dolari
Nestle scoate vânzare segmentul de business care livrează tratamente corporale încât compania din spatele produselor Nescafe şi Perrier renunţă la toate segmentele subperformante pentru a mulţumi investitorii, potrivit Reuters.
Nestle a transmis că explorează opţiuni strategice pentru divizie, susţinând că „oportunităţile de viitoare creştere a Nestle Skin Health se află în afara direcţiei strategice a grupului” şi nu se integrează în pariul pe nutriţie pe care şi-l asumă elveţienii.
Compania Nestle a mai anunţat săptămâna aceasta că a ajuns la un acord de vânzare pentru businessul Gerber Life Insurance în schimbul sumei de 1,55 de miliarde de dolari, în timp ce mai multe surse au declarat pentru agenţia de presă Reuters că elveţienii se numără printre companiile care se războiesc pentru a pune mâna pe businessul Horlicks de la GSK.
Divizia de tratamente corporale produce brandurile Cetaphil şi Proactiv şi alte tratamente dermtologice. Anul trecut această divizie a înregistrat vânzări de 2,8 miliarde de dolari, reprezentând 3% din veniturile totale ale grupului Nestle.
Jean-Philippe Bertschy, analist în cadrul Vontobel, estimează că businessul valorează circa 6 miliarde de dolari, pe lângă datoriile financiare, provizioane şi taxe. Acesta susţine că businessul ar putea fi vândut chiar şi pentru 8 miliarde de dolari.
Nestle Skin Health a fost format în 2014 când Netsle a cumpărat participaţia L Oreal în businessul comun Galderma.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro