Amazon lansează o nouă opţiune de shopping pentru clienţii nehotărâţi, care ar putea schimba faţa retailului online. Cum funcţionează
Amazon a lansat un nou serviciu de shopping care se recomandă a fi un hybrid.
Denumit Amazon Scout, ideea din spatele sistemului său este un hybrid între shopping vizual şi capacitatea de a descoperi. Clienţii vor avea la dispoziţie un număr de opţiuni pentru produsele din anumite categorii, pe care le pot nota cu „like” sau „dislike”, potrivit Business Insider.
Scopul serviciului este ca Amazon să îmbunătăţească experienţa de shopping a clientului prin formarea de sugestii personalizate. În termeni de tehnologie, Amazon instalează instrumente de machine learning.
„Amazon utilizează imagini dintr-o selecţie robustă pentru a extrage mii de atribute vizuale pentru a arăta clienţilor o varietate de produse încât ei îşi pot evidenţia preferinţele în timp real”, a transmis Amazon în cadrul unei declaraţii.
Amazon spune că Scout este pentru oamenii care nu ştiu exact ce vor sau nu ştiu exact cum să caute acel produs. Serviciul este testat în prezent şi nu este promovat încă. Momentan serviciul este utilizat doar pentru game limitate de produse precum mobilă, bunuri de uz caznic şi pantofi pentru femei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro