Netflix plănuieşte un reality-show de tipul Squid Game cu un premiu de 4,5 milioane de dolari
Netflix recrutează participanţi pentru un reality show TV inspirat de cel mai popular serial al său din toate timpurile, Squid Game, anunţă BBC.
Miza viitorului concurs nu va fi viaţa sau moartea, aşa cum se întâmplă în drama distopică sud-coreeană.
În schimb, 456 de recruţi din întreaga lume vor participa la jocuri în care „cea mai rea soartă este să plece acasă cu mâna goală", ratând un premiu de 4,56 milioane de dolari.
Miercuri, platforma a anunţat că noul său serial de 10 episoade, Squid Game: The Challenge, va oferi „cea mai mare distribuţie şi cel mai mare premiu forfetar în bani din istoria reality TV".
„În timp ce [jucătorii] se vor întrece printr-o serie de jocuri inspirate de show-ul original, plus unele noi şi surprinzătoare, strategiile, alianţele şi caracterul lor vor fi puse la încercare în timp ce concurenţii sunt eliminaţi", au explicat reprezentanţii platformei.
Participanţii trebuie să aibă cel puţin 21 de ani. Ei trebuie să vorbească limba engleză şi să fie disponibili cel mult patru săptămâni la începutul anului 2023 pentru filmări.
Cei 456 de participanţi sunt o aluzie la serialul TV, care prezintă acelaşi număr de jucători, protagonistul său principal Seong Gi-hun fiind denumit şi Player 456.
Serialul sud-coreean de tip thriller spune povestea unor persoane îndatorate care concurează pentru un premiu uriaş în bani într-o serie mortală de jocuri pentru copii.
Squid Game deţine recordul pentru cel mai popular serial Netflix din toate timpurile şi a fost urmărit de 111 milioane de utilizatori în primele 28 de zile de la lansare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro