Nici măcar impulsivitatea lui Trump nu reuşeşte să dărâme imaginea americanilor în lume: SUA rămâne cel mai valoros brand naţional, urmat de China şi Germania. Care este surpriza clasamentului

Autor: Alex Ciutacu Postat la 22 octombrie 2018 86 afişări

Nici măcar impulsivitatea lui Trump nu reuşeşte să dărâme imaginea americanilor în lume: SUA rămâne cel mai valoros brand naţional, urmat de China şi Germania. Care este surpriza clasamentului

Brand Finance, o companie specializată în evaluarea brandurilor corporate, a realizat un studiu asupra valorii brandului naţional la nivelul economiilor emergente şi dezvoltate.

Principalii indicatori luaţi în calcul au fost bunurile, serviciile, investiţiile şi societatea, potrivit MarketWatch.

Un brand naţional puternic este important deoarece poate asigura o poziţie de forţă în relaţiile din comunitatea internaţională. În acelaşi timp, o valoare ridicată a brandului de ţară poate ajuta economia.

„Într-o piaţă globală, brandul este unul dintre activele cele mai valoroase ale oricărui stat, încurajând investiţiile strâine, venind cu valoare adăugată pe exporturi şi poate avea chiar un rol în atragerea de turişti şi de imigranţi talentaţi”, spune David Haigh, CEO al Brand Finance.

Cel mai valoros brand suveran din lume este SUA, mulţumită politicilor de comerţ liber din interiorul ţării şi a expansiunii economice continue. Valoarea brandului american este de 25,9 miliarde de dolari, în creştere cu 23% faţă de anul trecut, urmat de brandul chinez, evaluat la 12,8 miliarde de dolari, în creştere cu 25%. Podiumul este încheiat de Germania, cu o valoare de 5,2 miliarde de dolari, în creştere cu 28%.

Top zece este completat de: Marea Britanie, Japonia, Franţa, Canada, Italia, India şi Coreea de Sud.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
national,
germania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.