Nu-i asa ca seamana cu Matiz?
Plaga marcilor pirat de genul Pawasonic, Abibas ori Suny pare-se ca s-a extins si inspre domeniul auto. Iar daca in cazul marcilor sus-mentionate era vorba doar de inventarea unor nume care sa paraziteze branduri recunoscute mondial, in cazul Chery-Chevy e mai mult decat atat: falsificatorul a copiat piesa cu piesa originalul.
Plaga marcilor pirat de genul Pawasonic, Abibas ori Suny pare-se ca s-a extins si inspre domeniul auto. Iar daca in cazul marcilor sus-mentionate era vorba doar de inventarea unor nume care sa paraziteze branduri recunoscute mondial, in cazul Chery-Chevy e mai mult decat atat: falsificatorul a copiat piesa cu piesa originalul.
Ceea ce i-a enervat, probabil, cel mai tare pe americani e faptul e ca Chery, fiind mai ieftin cu aproximativ 3.000 $ decat fratele sau geaman, se vinde cu mult mai bine, plus ca QQ Chery a inceput sa si exporte modelul cu pricina.
Procesul reprezinta un test pentru autoritatile chineze, care pana acum au avut o atitudine destul de neglijenta in problemele legate de marci si drepturi de autor.
De fapt, nici cei de la General Motors nu asambleaza singuri masini, fiindca legea chineza stipuleaza ca intr-o firma constructoare de automobile investitorul strain nu poate avea mai mult de 50% din actiuni, motiv pentru care GM construieste Spark in parteneriat cu SAIC, o firma ce apartine in totalitate statului. Si ca lucrurile sa fie si mai complicate, SAIC are relatii de parteneriat cu Chery, acesta fiind unul dintre motivele pentru care GM a decis deschiderea actiunii in instanta doar dupa o indelunga analiza.
Piata chineza de automobile reprezinta la momentul de fata un adevarat
Chery face parte din prima categorie, cea a noilor producatori de automobile, "flamanzi" dupa o halca de piata cat mai consistenta. Chery a fost infiintata in anul 1997 si si-a crescut cota de piata de la 0,4% in 2000 la 4% in prezent. In momentul de fata, Chery vinde patru modele diferite: Fengyun, Qiuyn, Son of East si QQ. Chery a exportat anul trecut aproximativ 10.000 de vehicule - mai mult decat oricare alt producator chinez, in tari precum
Chery are insa ambitii si mai mari: la inceputul acestui an, o firma
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro