O chelneriţă a renunţat la job după ce a câştigat 100 milioane de dolari datorită pisicii
Tabatha Bundesen din Morristown, Arizona este proprietara piscii Grumpy Cat, devenită celebră pe Internet datorită trăsăturilor sale care sugerează un caracter morocănos. Pisica „Grumpy Cat” , al cărei nume real este Tardar Sauce, a generat venituri de 99,5 milioane de dolari din vânzarea unei serii de produse, inclusiv cărţi care au devenit best-seller-uri şi un film, potrivit Business Insider.
“Am reuşit să renunţ la jobul de chelneriţă la câteva zile după prima apariţie a pisicii mele în social media, iar telefonul meu nu a încetat să sune de atunci”, a declarat Bundesen pentru publicaţia amerină Express. Câştigurile pisicii Grumpy Cat le-au întrecut pe cele ale unor nume importante de la Hollywood precum Gwyneth Paltrow, care potrivit Forbes, a câştigat puţin peste 18,6 milioane de dolari anul trecut, dar şi pe ale fotbalistului Christiano Ronaldo, a cărui remuneraţie totală a ajuns anul trecut la 42,2 milioane de dolari.
Pisca a devenit un star al online-ului după ce fratele lui Bundesen a postat o fotografie cu aceasta. A fost descoperită astfel de Ben Lashes – un agent pentru pisicile de pe Internet. Grumpy Cat a ajuns astfel la 521.000 de followeri pe Instagram şi 255.000 pe Twitter. Ea a inspirat apoi o linie de produse, printre care un sortiment de cafea numit Grumppuccino. De asemenea, Grumpy Cat a devenit şi imaginea produselor pentru pisici Friskies.
Anul trecut, Grumpy Cat a apărut pe primele paginii ale The Wall Street Journal şi al New York Magazine. Pisica urmează să debuteze şi pe marile ecrane în pelicula “Grumpy Cat’s Worst Christmas”, descris ca o combinaţie între „Home Alone” şi „Die Hard”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro