O platformă de marketing a dezvoltat o aplicaţie gratuită care spune în ce farmacie găseşti cele mai căutate produse ale momentului
Echipa Doctrina.biz, platforma digitală de marketing dedicată profesioniştilor din sănătate, a dezvoltat Pharma Points o aplicaţie gratuită prin care oamenii pot afla rapid unde pot găsi cele mai căutate medicamente şi produse farma de care au nevoie. Aplicaţia funcţionează în Facebook Messenger.
Soluţia Pharma Points a fost dezvoltată voluntar pentru a sprijini lupta împotriva răspândirii coronavirusului, prin reducerea expunerii la virus atât a pacienţilor, cât şi a personalului din farmacii. Investiţia în proiect se ridică la peste 10.000 euro.
„Suntem direct implicaţi în piaţa farmaceutică şi în colaborarea cu farmaciile de peste 6 ani. În acest context, vedem zilnic oameni care caută anumite produse şi sunt nevoiţi să meargă de la o farmacie la alta pentru a le găsi. Ne-am gândit ce putem face noi ca să ajutăm şi să reducem riscul de răspândire a COVID-19. Am îmbinat cunoştinţele despre industria farmaceutică, alături de expertiza în digital marketing, în mod special de messenger marketing, pentru a construi acest sistem”, spune Doru Mircea, fondator Doctrina România.
Utilizarea Pharma Points este gratuită, atât pentru farmacii, cât şi pentru populaţie. De la finalizarea proiectului, la jumătatea lunii aprilie, peste 500 farmacii s-au înscris în aplicaţie. În prezent, publicul poate interoga aplicaţia cu privire la disponibilitatea celor mai căutate produse (măşti de protecţie, mănuşi, dezinfectanţi, dar şi medicamente precum paracetamol sau altele, eliberate pe bază de reţetă), în 130 localităţi din toate judeţele ţării.
Produsele farmaceutice a căror disponibilitate poate fi verificată în aplicaţia Pharma Points sunt cele mai căutate de public într-un anumit moment, acestea putând să se modifice în funcţie de căutarile active ale utilizatorilor. Astfel, aplicaţia se actualizează continuu prin contribuţia pacienţilor. Lista iniţială de produse a fost stabilită cu ajutorul farmaciştilor cu care echipa Pharma Points s-a consultat.
„Sistemul este gândit să se auto-alimenteze, pentru că face apel la o nevoie intrinsecă a oamenilor de a ajuta. Distribuirea informaţiei de la un pacient la altul şi de la un farmacist la altul este încurajată şi, oarecum, naturală. Ca orizont, 3.000 de farmacii şi un milion de utilizatori pare un obiectiv rezonabil pentru lunile următoare, ţinând cont de utilitatea serviciului şi de feedback-urile primite până acum”, adaugă Doru Mircea.
Aplicaţia funcţionează prin intermediul Facebook Messenger. Reprezentanţii businessului au ales această modalitate în primul rând pentru că Messenger este una dintre cele mai utilizate platforme digitale, atingând deja o plajă largă de utilizatori români din toate segmentele de vârstă, un alt motiv fiind faptul că nu este necesară descărcarea unei alte aplicaţii, ceea ce ar face adopţia sistemului mai lentă.
Doctrina.Biz este prima platformă de marketing digital dedicată industriei farma şi de sănătate. Platforma facilitează interacţiunea directă cu profesioniştii din această industrie, farmacişti, asistenţi de farmacie şi medici, prin intermediul conţinutului video. Este prima soluţie de marketing B2B, pentru digitalizarea comunicării în aceasta industrie.
Doctrina este prezentă în Slovenia (ţara de origine), Croaţia, România, Polonia, Rusia, Marea Britanie şi Turcia. În România, Doctrina este dezvoltată ca franciză de medicii antreprenori Ioana Mircea şi Doru Mircea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro