Omul de afaceri care a dus brandul Aqua Carpatica pe rafturile americanilor cu un preţ peste Evian. "Este o strategie de marketing"
Jean Valvis a ajuns cu brandul de apă minerală Aqua Carpatica pe rafturile unor lanţuri de magazine americane, în încercarea de a-şi dezvolta businessul pe pieţele externe, care în trei ani trebuie să ajungă la 50% din totalul vânzărilor.
Antreprenorul elveţian de origine greacă, care a cunoscut succesul în business în România, spune că a poziţionat Aqua Carpatica în Statele Unite ca un brand premium ca preţ, care să se bată cu Evian sau San Pellegrino. Dacă brandul franţuzesc Evian costă 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, Aqua Carpatica are un preţ de 2,99 dolari, afirmă el.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro