Omul de afaceri care a dus brandul Aqua Carpatica pe rafturile americanilor cu un preţ peste Evian. "Este o strategie de marketing"

Postat la 14 iulie 2015 8555 afişări

Omul de afaceri care a dus brandul Aqua Carpatica pe rafturile americanilor cu un preţ peste Evian. "Este o strategie de marketing"

Jean Valvis a ajuns cu brandul de apă minerală Aqua Car­patica pe rafturile unor lanţuri de magazine americane, în încercarea de a-şi dezvolta businessul pe pieţele externe, care în trei ani trebuie să ajungă la 50% din totalul vânzărilor.

Antreprenorul elveţian de origine greacă, care a cunos­cut succesul în business în România, spune că a poziţionat Aqua Carpatica în Statele Unite ca un brand premium ca preţ, care să se bată cu Evian sau San Pellegrino. Dacă brandul franţuzesc Evian costă 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, Aqua Carpatica are un preţ de 2,99 dolari, afirmă el.

Omul de afaceri care a dus brandul Aqua Carpatica pe rafturile americanilor cu un preţ peste Evian. "Este o strategie de marketing"

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
carpatica,
pret
/actualitate/omul-de-afaceri-care-a-dus-brandul-aqua-carpatica-pe-rafturile-americanilor-cu-un-pret-peste-evian-este-o-strategie-de-marketing-14584676
14584676
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.