Orange anunţă o nouă semnătură de brand: “Orange e aici”. Compania susţine că va simplifica ofertele pentru clienţi şi se va concentra pe un raport calitate-preţ mai bun
Orange, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telecom, a lansat în România noua semnătură de brand, “Orange e aici”, după anunţarea ei la nivelul Grupului Orange, în ianuarie 2024.
Orange, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telecom, a lansat în România noua semnătură de brand, “Orange e aici”, după anunţarea ei la nivelul Grupului Orange, în ianuarie 2024.
“Noua semnătură de brand reflectă promisiunea companiei de a fi mereu acolo pentru clienţii săi, în fiecare pas de interacţiune, prin servicii de înaltă calitate, prin acces facil la cele mai rapide reţele mobile şi de fibră, dar şi la cele mai performante soluţii tehnologice, totul într-un mod personalizat, la tarifele potrivite. Această iniţiativă întăreşte, încă o dată, angajamentul Orange faţă de calitatea relaţiilor cu clienţii şi satisfacerea nevoilor acestora.
În acelaşi timp, ”Orange e aici” aduce în prim-plan disponibilitatea experţilor Orange, care devin vocea brandului. Campania de comunicare recunoaşte rolul angajaţilor care “sunt aici”, atunci când clienţii au nevoie de un tehnician priceput pentru instalarea serviciilor fixe, de un consultant empatic în magazinele Orange sau în call center ori de un expert în soluţii pentru afaceri. Cu noua semnătură de brand este confirmat rolul esenţial al echipelor Orange în oferirea unei experienţe de top clienţilor şi în recomandarea soluţiilor şi a ofertelor care pot satisface nevoile individuale ale fiecărui utilizator.
De asemenea, noua linie de comunicare la nivel de brand pune şi mai mult accentul pe responsabilitatea socială şi pe implicarea constantă a Orange în susţinerea incluziunii digitale şi în promovarea unui comportament etic în mediul digital, dar şi pe atitudinea responsabilă faţă de mediul înconjurător. Nu în ultimul rând, noua semnătură de brand aduce şi un suflu nou în identitatea vizuală şi în vocea brandului, adaptate la modul de comunicare şi de interacţiune online al noilor generaţii.
Valorile care stau la baza noii semnături de brand se vor regăsi inclusiv în strategia comercială a companiei, Orange urmând să simplifice ofertele pentru clienţi şi să se concentreze pe un raport calitate-preţ mai bun.
Această schimbare strategică vine ca răspuns la evoluţia rapidă a industriei telecomunicaţiilor, la nevoia din ce în ce mai mare de diferenţiere şi din dorinţa de a răspunde mai bine cerinţelor clienţilor, pentru a deveni prima alegere pentru servicii convergente în România. În acelaşi timp, noua direcţie comercială îşi propune să demonstreze clienţilor că accesul la cele mai bune performanţe ale reţelei Orange sunt mai accesibile ca până acum”, conform datelor comunicate de companie.
“Simplu, deschis, dynamic, prietenos şi onest sunt doar câteva dintre calităţile care definesc brandul Orange, un brand care este alături de români de peste 20 de ani. Astăzi suntem ghidaţi de aceleaşi valori pe care le întărim cu o nouă direcţie de comunicare, mai bine conectată la dorinţele şi aspiraţiile clienţilor noştri.
De aceea, “Orange e aici” reprezintă mai mult decât un slogan. Este o declaraţie de intenţie, ce exprimă promisiunea Orange de a fi prezent în viaţa clienţilor săi, oferindu-le mereu suportul şi soluţiile de care au nevoie, pentru a face mai mult din tot ceea ce îşi doresc,” a spus Julien Ducarroz, CEO Orange România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro