Paula Negrea, fondatoarea brandului de pantofi personalizaţi Lumea la Picioare: Am pierdut o lună de vânzări în vârf de sezon şi un an de vânzări pentru nunţi
Paula Negrea, 33 ani, fostă jurnalistă, a fondat brandul de pantofi personalizaţi Lumea la Picioare, iar businessul a ajuns în 2019 la 100.000 de euro.
Paula Negrea, 33 ani, fostă jurnalistă, a fondat brandul de pantofi personalizaţi Lumea la Picioare, iar businessul a ajuns în 2019 la 100.000 de euro.
Brandul aduce laolaltă munca a două generaţii, astfel că producerea efectivă a pantofilor este realizată de către oameni din „şcoala veche“, iar de partea de marketing se ocupă „milenialii şi zeţii“.
„Producţia o facem în România, bazându-ne pe piele şi accesorii din Italia, cu artizanii noştri locali. Lumea la Picioare pune laolaltă talentele a două generaţii, practic, într-un e-shop. Reuneşte oamenii de produs din ateliere, cu oamenii de stil, marketing şi client din digital. E un brand care produce şi livrează pantofi personalizaţi în spiritul fiecărei cliente“, spune Paula Negrea.
După un 2019 conform planurilor, pentru anul acesta estimările privind businessul sunt dificil de făcut la momentul actual având în vedere impactul pe care l-a avut criza generată de pandemia de COVID-19 asupra afacerii. Timp de o lună, din 15 martie până în 15 aprilie, producţia de pantofi a fost oprită, iar angajaţii au stat acasă. După perioada sărbătorilor de Paşte, oamenii şi-au dorit să revină la muncă, iar acest lucru a putut fi posibil prin luarea unor măsuri stricte cu privire la igienă. „Din 15 martie în 15 aprilie, producţia a fost închisă şi artizanii au stat acasă, în siguranţă. Am ales să inactivăm e-shopul pentru cumpărare, să nu mai preluăm comenzi şi să nu mai insistăm pe comunicări comerciale. Să fim pur şi simplu oameni. Şi să ne adaptăm din mers. Am pierdut o lună de vânzări în vârf de sezon, convenţional. Am pierdut şi un an de vânzări pentru nunţi“, adaugă Paula Negrea.
Odată cu reluarea activităţii şi comenzile au început să apară, iar fondatoarea Lumea la Picioare este de părere că oamenii au început în această perioadă să pună mai multă valoare pe munca depusă din spatele produsului.
Businessul a fost fondat în anul 2015, iar de atunci în fiecare an investiţiile s-au ridicat la 20.000 euro atât în produsele vândute, cât şi în tehnologie şi marketing. Produsele Lumea la Picioare sunt vândute prin intermediul ecommerce-ului, care a avut foarte mult de câştigat în această perioadă.
„Din 2020, vom vinde produsele noastre şi în alte ecosisteme decât în propriul eshop. Vom testa modelele bestseller Lumea la Picioare în eshop-uri mari din Europa. Vom testa modelele bride în showroom-urile unor producători de rochii de mireasă din România. Vrem să înţelegem cum e primită ideea personalizării în rândul mireselor millenials şi Z, de la care ne aşteptăm să fie mult mai experimentale“, spune Paula Negrea.
Fondatoarea Lumea la Picioare este de părere că în perioada postpandemică produsele personalizate vor fi printre cele mai preferate de către consumatori pentru că acestea aduc un plus de valoare faţă de cele comercializate de către retaileri. „Este colecţionabil, nu încă ceva aruncat în dulap şi, în final, deci o risipă“.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro