Pentru prima oară două oraşe mari ale României vor fi legate prin autostradă de vestul Europei. Din păcate, Timişoara şi Arad se leagă mai repede de Budapesta decât de Bucureşti
Autostrada Nădlac-Arad (39 km) va fi gata în decembrie, iar cum ungurii vor termina şi ei în aceeaşi lună autostrada Mako-Nădlac (23 km), pentru prima oară două oraşe mari ale României, Arad şi Timişoara, vor fi legate prin autostradă de vestul Europei.
Venind dinspre vestul continentului, şoferii vor putea parcurge de la intrarea în România o autostradă continuă de 93 de kilometri între Nădlac şi localitatea timişoreană Remetea Mare, aflată în apropierea Timişoarei. Şoferii vor putea parcurge distanţa Timişoara-Budapesta, de 290 km, în 2-2,5 ore.
„(Autostrada Mako-Nagylak/Nădlac din Ungaria– n.red.) va fi gata la sfârşitul acestui an, estimativ în decembrie“, a declarat pentru ZF Daniel Loppert, PR Manager al Nemzeti Infrastruktura Fejleszto. Potrivit înţelegerii dintre părţile ungară şi română, guvernul de la Bucureşti va realiza construcţia porţiunii de autostradă de la graniţa dintre cele două ţări, iar aceste două ţări au discutat de asemenea ca cele două tronsoane de autostrăzii, Mako-Nădlac, respectiv Nădlac-Arad, să fie deschise simultan, potrivit lui Loppert. Informaţia privind posibila deschidere a autostrăzii Nădlac-Arad provine, aşadar, de la compania ungară de drumuri.
Citiţi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro