Piaţa tichetelor de masă va continua să crească cu 4-5% pe an
“În ultimii 2-3 ani s-a înregistrat o creştere constantă de aproximativ 4-5% a valorii nominale totale a tichetelor vândute. Ţinând cont de indicatorii macroeconomici, previzionăm o evoluţie similară a pieţei”, declară Elena Pap, director general Up Romania.
Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 12 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de 2013. “Cheque Dejeuner România, actuala Up România, a înregistrat la finalul anului 2014 un profit estimativ de 1.300.000 euro”, adaugă Pap.
În prezent, în România sunt aproximativ 4,5 milioane de angajaţi, din care aproape 2 milioane primesc tichete de masă. “Astfel, avem o rată de penetrare de 40% a tichetelor în totalul pieţei. Există un mare potenţial de creştere”, spune directorul general al Up Romania. Compania deserveşte în România peste 20.000 de clienţi, numărul total al beneficiarilor depăşind, confom declaraţiilor companiei, 700.000. “Pentru Up Romania, tichetele de masă au pondere de peste 85% din business, urmate de tichetele cadou”.
2015 este un an important pentru această piaţă, adaugă Elena Pap, pentru că industria se pregăteşte pentru era digitală prin introducerea tichetelor de masă în format electronic. “Este un moment important pentru piata din Romania pentru ca acest format exista deja in alte tari de peste 15 ani, iar acum, in linie cu tendintele internationale, il vom avea si noi”, mai spune Pap. Tot ea completează că în principiu, introducerea cardurilor nu va influenţa foarte mult volumul de business, “pentru ca va consta, într-o primă etapă, în migrarea clienţilor existenţi de la un suport către altul; cele două suporturi vor exista în paralel”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro