Primele fotografii cu SUV-ul care ar putea fi o adevărată lovitură pe piaţa auto
Lotus e un brand despre care am aflat pe vremea gumelor Turbo. Pentru noi, cei care mestecam gumă la ora de geografie, nu ştiam că marca e englezească. Ne suna ceva latinesc şi ştiam noi ceva deşi eram mici. Era o marcă la fel de noncelebră ca TVR. Maşini sport englezeşti. Arătau însă spectaculos. Le puneai undeva la dreapta modelelor Ferrari şi Lamborghini.
Când am crescut, am început să ştim mai multe. Exige, Elise, Evora erau nişte modele deja cunoscute celor care lucrau mai ales în presă. Dar a fost mereu o maşină pe care am perceput-o ca ultraexclusivistă, cu preţuri foarte mari şi serii limitate de producţie. Adevărul cam ăsta era până am zărit prin Bucureşti un Lotus (nu mai ştim ce model) care arăta ca o jucărie plasticoasă.
Acum, englezii vor să revină pe valul pe care erau în anii 90 şi asta nu se poate întâmpla decât cu un plan comercial. Un plan comercial egal maşină comercială. Iar dacă Porsche, Maserati, Bentley sau Lamborghini au trecut la SUV, e un pas vital şi pentru Lotus.
Vezi imaginile pe www.promotor.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro