Câţi bani face duty free-ul de pe aeroportul Otopeni
Millenium Pro Design SRL, compania care operează activităţile duty free-ului de pe aeroportul din Otopeni, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de aproximativ 165,4 milioane de lei, în creştere cu cca. 35% faţă de 2015, când veniturile înregistrate de companie erau de 121,8 milioane de lei, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Profitul net al companiei aproape s-a dublat, crescând de la 9,6 milioane de lei, la 18,7 milioane de lei.
Millenium Pro Design SRL, compania care operează activităţile duty free-ului de pe aeroportul din Otopeni, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de aproximativ 165,4 milioane de lei, în creştere cu cca. 35% faţă de 2015, când veniturile înregistrate de companie erau de 121,8 milioane de lei, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Profitul net al companiei aproape s-a dublat, crescând de la 9,6 milioane de lei, la 18,7 milioane de lei.
Potrivit informaţiilor de la Registrul Comerţului, compania are un capital social de 9.200 de lei şi este deţinută în proporţie de 72,17% de mai mulţi acţionari români printre care şi Roşca Emil şi firma Heinrig Impex SRL (în proporţie de 27,83%). Heinrig Impex este, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei, o companie cu capital 100% german specializată în distribuţia şi comercializarea unei game diverse de produse reprezentative pentru cele mai renumite case producătoare de băuturi alcoolice, ţigarete, dulciuri, parfumerie, produse cosmetice şi accesorii.
O prezenţă discretă în presă, Emil Roşca este unul dintre oamenii de afaceri care stau în spatele lansării mărcii Bigotti pe piaţa românească. Originar din Cluj-Napoca, Roşca a vrut să ajungă arhitect, şi-a continuat studiile şi a lucrat şi în marketing, potrivit unuia dintre puţinele interviuri acordate presei de profil, publicat în 2003 în suplimentul După Afaceri Premium al Ziarului Financiar. Roşca a absolvit Institutul de Arhitectură „Ion Mincu” din Bucuresti în 1993, iar din 1996 a fost marketing manager al Graffitti, compania care distribuia Bigotti pe piaţa locală.
Roşca a ajuns pentru prima dată în Bucureşti în 1986, unde a rămas pe toată perioada facultăţii. Spiritul antreprenorial l-a impins pe perioada studenţiei şi la mişcări mai puţin reuşite. „În al cincilea an de facultate am înfiinţat împreună cu câţiva colegi un birou de arhitectură. Nu am avut succesul scontat. Era prematur pentru piaţă ceea ce ofeream noi sau poate că nu aveam experienţa necesară”, declara el atunci. Primul program Bigotti pe care l-a introdus pe piaţa românească a fost cel de cravate, în 1995, ulterior au lansat şi programele de cămăşi, pielărie, costume.
Traficul de pe cele 17 aeroporturi din ţară a crescut anul trecut cu peste 23%, până la peste 16 de milioane de pasageri; dintre aceştia aproximativ 11 milioane au trecut prin aeroportul Henri Coandă, număr reflectat şi în activităţile duty free-ului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro