Primul retailer din România care decide să nu crească preţurile. Măsura vizează sute de produse
Pe fondul măsurilor economice tot mai drastice luate în urma răspândirii pandemiei de COVID-19, reprezentanţii Carrefour au decis să plafoneze preţul pentru până la 500 de produse esenţiale, în perioada 25 martie – 19 aprilie.
Plafonarea preţurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate în această perioadă, precum: produse de bază (faină, paste, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă şi sucuri, lactate şi brânzeturi, mezeluri şi specialităţi, cafea şi dulciuri, îngrijire personală şi produse pentru bebeluşi. Lista completă putând fi consultată pe site-ul companiei.
Reprezentanţii businessului spun că decizia este în întregime a Carrefour, luată independent. „Aceasta înseamnă că în continuare furnizorii companiei lucrează pe o piaţă liberă şi că preţul produselor furnizate se formează în funcţie de cerere şi ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăţi logistice sau operaţionale.”
În plus, clienţii pot comanda pe Carrefour.ro şi din platforma Bringo produsele de care au nevoie. „Menţionam însă că volumul solicitărilor din această perioadă este extrem de mare, şi în ciuda eforturilor, e nevoie de mai multă răbdare decât de obicei în plasarea şi aşteptarea livrării comenzilor.”
Măsura plafonării preţurilor se aplică în perioada 25 martie – 19 aprilie, adaptată la particularităţile fiecărui format de magazin din portofoliul Carrefour – Carrefour Express / Carrefour Supermarket / Carrefour Hypermarket şi pe platforma online a companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro