Producătorul polonez de îmbrăcăminte LPP, care are în portofoliu brandurile Reserved, Cropp, Cropp, House, Mohito şi Sinsay, deschide al doilea depozit pentru vânzări online din România, în CTPark Bucharest West Bolintin-Deal

Autor: Roxana Rosu Postat la 23 iulie 2024 36 afişări

Producătorul polonez de îmbrăcăminte LPP, care are în portofoliu brandurile Reserved, Cropp, Cropp, House, Mohito şi Sinsay, deschide al doilea depozit pentru vânzări online din România, în CTPark Bucharest West Bolintin-Deal

Producătorul polonez de îmbrăcăminte LPP, care are în portofoliu brandurile Reserved, Cropp, Cropp, House, Mohito şi Sinsay, deschide al doilea depozit dedicat vânzărilor online din România, în CTPark Bucharest West, din Bolintin-Deal.

Unitatea de 40.000 mp este situată în imediata apropiere a centrului de distribuţie, care este sursa sa de aprovizionare, şi va permite procesarea suplimentară a până la 400.000 de comenzi pe zi.  LPP Logistics va folosi noua locaţie pentru a eficientiza livrarea comenzilor online către clienţii din România, Bulgaria, Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Grecia şi Ungaria.

Grupul polonez de modă LPP a ajuns la afaceri de 1,6 mld. lei în România anul trecut, cu 12,5% mai mari decât în 2022.

”Aceasta este a treia noastră investiţie în România, una dintre ţările cu cea mai rapidă creştere din regiune. Un avantaj incontestabil al acestei locaţii este poziţia sa strategică în raport cu portul Constanţa de la Marea Neagră, care ne permite să ne diversificăm căile de transport şi să primim comenzile grupului direct de la furnizorii asiatici”, a declarat Sebastian Sołtys, preşedintele consiliului de administraţie al LPP Logistics.

În ultimul an, compania poloneză şi-a mărit prezenţa în punctele de vânzare tradiţionale, ajungând la peste 500 de magazine în regiune şi  a introdus vânzarea online a tuturor mărcilor în Bosnia şi Herţegovina. În contextul cererii din zonă, LPP a planificat deschiderea a încă 200 de magazine în Europa de Sud în acest an.

Consolidarea comerţului electronic bazat pe o logistică eficientă şi cea de-a treia investiţie într-un depozit în România vor fi, de asemenea, o componentă esenţială a strategiei omnichannel în curs.  

„Dezvoltarea vizibilităţii mărcilor LPP în Europa de Sud în ultimii ani dă roade sub forma unor rezultate pozitive şi a unor previziuni de vânzări optimiste. Pentru logistică, acest lucru înseamnă necesitatea de a optimiza procesele şi de a le adapta la volumele în creştere, astfel încât, în etapa finală, clientul să se poată bucura de disponibilitatea produselor şi de livrarea rapidă. Pentru a răspunde acestor aşteptări, am decis să lansăm al doilea depozit dedicat vânzărilor online din România, care ne va permite să ne mărim capacitatea operaţională şi să accelerăm onorarea comenzilor”.

Noul  depozit dispune de cinci linii de transport automate de 40 de metri fiecare. Există, de asemenea, planuri de instalare a unui echipament pentru sortarea coletelor. În final, instalaţia va oferi locuri de muncă pentru 1.500 de persoane.

Până la sfârşitul anului 2025, LPP Logistics are în vedere investitii de peste 105 milioane de euro pentru dezvoltarea reţelei sale de aprovizionare şi distribuţie, inclusiv o creştere a spaţiului de depozitare la 700.000 mp. Investiţia din România, realizată ca parte a acestor planuri, împreună cu noul depozit de lângă Bydgoszcz, care a fost lansat în luna iulie a acestui an, va permite grupului să exploateze potenţialul de dezvoltare a comerţului electronic în ţară şi în străinătate.

LPP este o afacere de familie poloneză, fiind una dintre cele mai dinamice companii din industria de îmbrăcăminte din regiunea Europei Centrale. De 30 de ani activează cu succes în Polonia şi în străinătate, vânzând colecţii în capitale prestigioase precum Londra, Helsinki şi Tel Aviv.

LPP gestionează 5 branduri de modă: Reserved, Cropp, Cropp, House, Mohito şi Sinsay, a căror ofertă este disponibilă în prezent în vânzări tradiţionale şi online pe aproape 40 de pieţe din întreaga lume. Compania dispune de o reţea de peste 2.000 de magazine cu o suprafaţă totală de 1,9 milioane de metri pătraţi şi distribuie anual îmbrăcăminte şi accesorii pe 3 continente.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
online,
comenzi,
crestere

Citeşte pe prosport.ro

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.