Profi atacă piaţa cu un nou concept şi deschide dintr-un foc 11 magazine. Ce va fi şi cum va arăta lanţul LOCO
Deşi a început să se dezvolte în România în 1996, odată cu intrarea pe piaţa locală a Metro Cash&Carry, comerţul modern şi-a concentrat atenţia pe zona urbană. Doar în Bucureşti sunt deschise circa 500 din cele 1.500 de magazine moderne. Intrarea Profi în zona rurală cu un concept special reprezintă astfel o premieră.
“Studiem de mai multă vreme posibilitatea de a duce adânc în teritoriu bogata noastră ofertă şi, iată, a sosit momentul când trecem la fapte. Am testat îndelung acest concept prin intermediul magazinelor noastre experimentale sub brandul Mini şi acum ştim cum se prezintă formatul cel mai potrivit (...). Am denumit acest format Loco,” a declarat Daniel Cîrstea, directorul general al PROFI Rom Food.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro