Profi atacă piaţa cu un nou concept şi deschide dintr-un foc 11 magazine. Ce va fi şi cum va arăta lanţul LOCO

Autor: Ştefan Stan Postat la 08 august 2015 2273 afişări

Profi atacă piaţa cu un nou concept şi deschide dintr-un foc 11 magazine. Ce va fi şi cum va arăta lanţul LOCO

Deşi a început să se dezvolte în România în 1996, odată cu intrarea pe piaţa locală a Metro Cash&Carry, comerţul modern şi-a concentrat atenţia pe zona urbană. Doar în Bucureşti sunt deschise circa 500 din cele 1.500 de magazine moderne. Intrarea Profi în zona rurală cu un concept special reprezintă astfel o premieră.

“Studiem de mai multă vreme posibilitatea de a duce adânc în teritoriu bogata noastră ofertă şi, iată, a sosit momentul când trecem la fapte. Am testat îndelung acest concept prin intermediul magazinelor noastre experimentale sub brandul Mini şi acum ştim cum se prezintă formatul cel mai potrivit (...). Am denumit acest format Loco,” a declarat Daniel Cîrstea, directorul general al PROFI Rom Food.

Vedeţi ce este conceptul LOCO

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
concept,
magazine,
deschidere
/actualitate/profi-ataca-piata-cu-un-nou-concept-si-deschide-dintr-un-foc-11-magazine-ce-va-fi-si-cum-va-arata-lantul-loco-14668472
14668472
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.