Bijuterii de milioane
Companiile din industria luxului încep să acorde iar o atenţie sporită accesoriilor care pot fi încadrate la categoria ”haute joaillerie“, după o perioadă în care s-au concentrat pe bijuterii mai accesibile unor clienţi tineri, scrie Wall Street Journal.
Printre cele mai noi piese lansate în colecţiile acestora se numără Irizaţie albastră semnat Bulgari, un colier din safire, spineli roz şi diamante, care costă peste 6,5 milioane de dolari. La rândul său, Dior şi-a mărit colecţia de piese ”haute joaillerie“, oferind printre altele două coliere în formă de fundă care costă şi ele milioane de dolari.
Ceva mai ”ieftină“ este o brăţară de la Piaget (peste 350.000 de dolari) care îmbracă încheietura mâinii şi este decorată pe lângă pietre preţioase şi cu pene de diferite păsări.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro