Ce puteţi citi în noul număr al revistei Business Magazin: interviuri cu liderii din sănătate, idei de business de la antreprenorul care a dizolvat regulile mobilităţii, plus un dosar al campionilor de business ascunşi
Noua ediţie a revistei Business Magazin propune o selecţie de subiecte potrivită pentru stimularea creativităţii după perioada concediilor de vară.
Noua ediţie a revistei Business Magazin propune o selecţie de subiecte potrivită pentru stimularea creativităţii după perioada concediilor de vară. De la interviuri cu lideri din zona sanitară, până la discuţii la obiect de tinerii din spatele celor mai disruptive afaceri, toate se găsesc în conţinutul curatoriat de echipa Business Magazin. La final, veţi găsi şi o recomandare de lectură, despre impactul tehnologiei asupra memoriei, aşa că sfatul este să răsfoiţi revista şi în print, pentru o experienţă de informare completă (şi sănătoasă).
Criza sanitară adusă de pandemie a lovit industria în care activează la doar un an de la preluarea actualei funcţii, dar Sévan Kaloustian, managing director al Janssen, Companiile Farmaceutice ale Johnson & Johnson România, spune că şi-a găsit în acest rol o misiune extrem de motivantă: îmbunătăţirea vieţii pacienţilor. Rămân însă o multitudine de întrebări la care crede că trebuie să răspundă, din poziţia de lider, pentru a-şi ghida echipa în acest sens. Care sunt acestea? Aflaţi într-un interviu acordat revistei Business Magazin.
„Ambiţia mea personală, de când îmi aduc aminte, a fost să construiesc una dintre cele mai mari companii din lume“, spune Markus Villig, fondatorul de numai 27 de ani al Bolt (Taxify la origini), companie evaluată la 4,75 de miliarde de dolari care a produs una dintre cele mai impresionante transformări în zona mobilităţii. Care sunt planurile de viitor ale celui mai tânăr fondator de unicorn din Europa?
Inspiraţi-vă din noul număr al Business Magazin.
Sunt companii foarte competitive şi de aceea se folosesc adesea de inovaţie pentru a-şi face loc spre vârf şi pentru a rămâne acolo. Veniturile nu le depăşesc un miliard de dolari şi cel mai adesea nu sunt cunoscute de publicul larg. Astfel de companii s-au dovedit a fi mai rezistente decât majoritatea în vremuri de volatilitate a pieţei sau chiar colaps. Rata lor de supravieţuire este semnificativ mai mare decât media sectorului respectiv. Cine sunt ele? Campionii ascunşi ai economiei. Găsiţi-le secretele în Business Magazin.
Câţiva tineri au fost suficient de curajoşi să pornească un proiect ignorat atât de autorităţile locale, cât şi de marii investitori. Băile Herculane, care era una dintre cele mai populare staţiuni din Europa secolului al XIX-lea, este dominată de un peisaj cu clădiri istorice care se află într-o stare avansată de degradare, iar fără o intervenţie rapidă, acestea vor sfârşi în vălul ignoranţei statului.
Herculane Project îşi propune însă să schimbe soarta staţiunii. Cum? Descoperiţi în Business Magazin.
Influenţa pe care tehnologia o exercită asupra memoriei, puterii de concentrare şi abilităţilor cognitive pare să treacă neobservată din cauza ritmului impus de viaţa cotidiană. În ce constau, mai exact, problemele? Cartea „Demenţa digitală: cum ne tulbură mintea noile tehnologii“ oferă câteva răspunsuri posibile. Citiţi o recenzie realizată de Business Magazin.
Dincolo de subiectele de mai sus, răsfoiţi revista Business Magazin pentru interviuri cu executivi de top, idei de afaceri, start-up-uri smart din zona de tehnologie şi propuneri de timp liber.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro