QuickMobile: Vânzările de ceasuri inteligente s-au triplat anul trecut, la 11.000 de unităţi
Compania QuickMobile, cu afaceri de distribuţie şi de retail pentru diferite gadgeturi şi produse IT&C, a vândut anul trecut peste 11.000 de ceasuri inteligente, în valoare de aproape 15 milioane de lei, în creştere cu peste 300% faţă de 2014, când s-au vândut 2.500 de unităţi, în valoare de 1,5 milioane de lei. „Vedeta acestui an pe segmentul de ceasuri inteligente a fost Apple Watch.
Lansarea la QuickMobile a acestui smartwatch pe piaţa locală a dus la creşterea interesului românilor pentru acest tip de dispozitive şi, implicit, la creşterea vânzărilor pe acest segment“, a declarat Tudor Ţiboc, fondator al grupului QuickMobile din Baia Mare. Preţul mediu plătit pentru un astfel de dispozitiv a fost anul trecut de 1.300 de lei.
Ceasurile inteligente au reprezentat 10% din vânzările QuickMobile în 2015, faţă de 1% în 2014. În funcţie de numărul de unităţi vândute, din top trei cele mai populare modele din oferta retailerului în 2015 au făcut parte: Apple Watch 42 mm, Samsung Gear S şi Pebble.
Totodată, cel mai scump smartwatch vândut în 2015 de retailerul online a fost un model Apple, o variantă de lux, placată cu aur, în valoare de circa 18.000 de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro