Radu Timiş, Cris-Tim: Românii sunt dispuşi să plătească mai mult pentru un produs mai bun şi se uită mai puţin la preţ

Postat la 14 august 2017 160 afişări

Cris-Tim, cu activităţi în producţia de mezeluri şi lactate, a investit circa 1,7 milioane de euro în schimbări la nivelul ambalajelor şi brandului.

Radu Timiş, Cris-Tim: Românii sunt dispuşi să plătească mai mult pentru un produs mai bun şi se uită mai puţin la preţ

Radu Timiş, antreprenorul care con­trolează grupul din indus­tria cărnii şi a lactatelor Cris-Tim, spune că primul semestru a adus companiei afaceri mai mari cu circa 14-15%, dar că creş­te­rea preţurilor mate­ri­ilor prime şi in­ves­ti­ţiile făcute de la înce­pu­tul anului au pus presiune pe profita­bili­tate.

 

„Din punctul de vedere al volumelor ne-am atins obiectivele, am avut o creştere de 12% în primele şase luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut. La cifra de afa­ceri am crescut cu 14-15% în această pe­ri­oa­dă, însă din punctul de vedere al pro­fi­ta­bilităţii suntem la cel mai mic nivel din ca­uza schimbării etichetei şi a faptului că ma­teria primă a crescut cu 42% în acest in­ter­val”, a spus Radu Timiş, care conduce un grup cu afaceri de peste 120 mil. euro la ni­ve­lul anului trecut, conform celor mai recente date.

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.