Răspunsul Wizz Air referitor la întârzierile recente de până la 10 ore de pe aeroportul Otopeni. Compania admite problemele tehnice ale unor aeronave şi întârzierile cauzate de expirarea timpului de zbor al echipajelor
Operatorul low-cost Wizz Air a înregistrat în cursul zilei de 10 aprilie întârzieri la majoritatea zborurilor operate de pe aeroportul Otopeni, culminând cu un maximum de 10 ore pentru zborul W6 3131 de la Bucureşti Otopeni la Milano Bergamo (zborul era programat să decoleze la 7:30 şi a ajuns să plece la ora 18:30).
În acest context, reprezentaţii operatorului aerian au revenit cu câteva clarificări, la solicitarea BUSINESS Magazin.
„În mod specific, zborul W6 3131 de la Bucureşti Otopeni la Milano Bergamo, din 10 aprilie, a plecat cu o întârziere semnificativă din cauza unei verificări tehnice neplanificate necesare aeronavei care a operat zborul. Ca urmare, zborul de întoarcere, W6 3132 de la Milano Bergamo la Bucureşti Otopeni a avut, de asemenea, întârziere. Zborul W6 3089 de la Bucureşti Otopeni la Basel şi zborul de întoarcere, W6 3090, precum şi alte zboruri au fost întârziate din motive operaţionale sau legate de perturbările iniţiale din cursul zilei”, au răspuns reprezentanţii companiei referindu-se la această situaţie specifică.
Apoi, ei au punctat că astfel de situaţii sunt frecvente în industrie: „În general, pot exista factori obiectivi şi subiectivi care pot duce la întârzieri şi anulări. În timp ce factorii subiectivi pot fi motive tehnice sau limitări ale timpului de serviciu (reglementat), factorii obiectivi sunt mai diverşi: greve, condiţii meteorologice, impact cu păsări, probleme de procesare a bagajelor, probleme de securitate sau de control la frontieră etc. Indiferent de motiv, Wizz Air depune întotdeauna toate eforturile posibile pentru a reduce întârzierile şi a evita anulările, în timp ce prioritatea principală a companiei rămâne siguranţa pasagerilor, a echipajului şi a aeronavei”.
Ei au adăugat că în ceea ce priveşte sezonul estival care urmează, au luat atât măsuri operaţionale, cât şi legate de factorul uman, pentru a gestiona cât mai eficient cererea ridicată preconizată: „Încă de anul trecut, Wizz Air a fost într-un proces continuu de recrutare atât pentru echipaj, cât şi pentru piloţi. Cu toate acestea, aşa cum am afirmat anterior, cele mai multe perturbări apar din cauza factorilor obiectivi, astfel că ne bazăm şi pe aeroporturile partenere care se pregătesc pentru sezonul de vară”.
Printre măsurile luate de Wizz Air, incluse în răspunsul pentru BUSINESS Magazin, se numără:
- reorganizarea eficientă a programului de lucru pentru echipaj;
- dublarea echipei de OCC (Operation Control Centre) pentru a creşte şi mai mult eficienţa şi rapiditatea lucrului în timpul sezonului de vârf;
- faptul că lucrează îndeaproape cu furnizorii de servicii de handling la sol pentru a-şi creşte personalul;
- pentru o mai bună asistenţă pentru clienţi, au automatizat complet procesul de rambursare – asistenţă online non-stop prin chatbotul Amelia;
- recomandă rezervarea biletelor direct la Wizz Air pentru a primi în timp util toate informaţiile despre posibilele modificări şi acţiuni legate de zboruri şi pentru a beneficia de soluţiile self-service rapide şi disponibile non-stop, puse la dispoziţia pasagerilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro