România lipseşte de pe harta marilor branduri hoteliere: doar 13 dintre cele mai valoroase 30 sunt prezente local. Printre numele importante care nu au venit în România se numără Hyatt şi Shangri-La
Doar 13 dintre cele mai valoroase 30 de branduri hoteliere din lume sunt în România, astfel că lipsesc nume cu greutate precum Hyatt sau Shangri-La, care acoperă multe dintre marile oraşe ale globului, arată o analiză a ZF pe baza datelor Brand Finance aferente anului 2020.
Doar 13 dintre cele mai valoroase 30 de branduri hoteliere din lume sunt în România, astfel că lipsesc nume cu greutate precum Hyatt sau Shangri-La, care acoperă multe dintre marile oraşe ale globului, arată o analiză a ZF pe baza datelor Brand Finance aferente anului 2020.
În România doar una din zece camere de hotel este afiliată la un brand internaţional, o pondere redusă comparativ cu alte pieţe. De altfel, pe pieţele din regiune precum Bulgaria, Albania ori chiar Republica Moldova există branduri hoteliere internaţionale care din România lipsesc, precum Melia sau M Gallery.
În total, sunt mai puţin de 100 de hoteluri locale ce poartă branduri ale unor lanţuri precum Accor, Hilton, Wyndham (Ramada), Best Western sau Marriott, conform estimărilor ZF pe baza datelor din 2019, dar ţinând cont şi de deschiderile din ultima perioadă marcată de pandemie.
Înainte de pandemie erau planuri şi pentru alte dezvoltări şi intrări, însă acum multe planuri sunt încă pe hold.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro