Românii au mai multe televizoare în casă decât aspiratoare sau frigidere
Piaţa locală de televizoare va depăşi 1,4 milioane de unităţi în 2016, cu 40% peste anul trecut, cel mai bun ritm de creştere de la criză încoace, în condiţiile în care familiile au curaj să cheltuiască iar pe bunuri de larg consum văzând că salariile cresc an la an cu peste 15%.
La 100 de gospodării sunt 145 de televizoare, 81 de maşini de spălat rufe, 75 de frigidere şi 70 de aspiratoare. Computere - PC-uri şi laptopuri - se vând 800.000 pe an. „Anul trecut piaţa s-a situat la circa un milion de unităţi, iar previziunile pentru 2016 sunt de 1,4 milioane de unităţi.
În primele opt luni ale anului, piaţa de televizoare a crescut cu circa 40% din punct de vedere cantitativ şi cu 25% valoric faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Sunt multe aspecte care justifică majorarea, printre care creşterea consumului pe baza scăderii cotei de TVA şi desfăşurarea Campionatului Mondial de Fotbal“, a declarat pentru ZF Lucian Rădulescu, cluster head Sony România şi Republica Moldova. Sony se numără printre primele cinci branduri premium de televizoare (categoria A) pe piaţa locală.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro