Românii şi-au cumpărat vacanţele de Paşte încă din preajma sărbătorilor de iarnă. Ce buget au avut pentru concediul de primăvară şi unde vor călători
După ce a lansat, în 2023, două platforme de rezervări online de vacanţe, una dedicată sejururilor exotice, iar cealaltă pentru destinaţii europene, agenţia de turism Eturia anunţă că pentru vacanţele de Paşte, turiştii români au ales să îşi rezerve vacanţa online, cheltuind un buget de circa 2.300 euro/persoană/pachet pentru destinaţiile exotice, şi o medie de aproximativ 1.000 euro/persoană/pachet în cazul destinaţiilor din Europa.
„Observam că tot mai mulţi turişti aleg rezervările online, iar vacanţa de Paste, este vârful de până acum. Dacă ne uităm la date, comparativ cu anul trecut, în acest moment ne apropiem de o creştere de 50%, care vine pe fondul unei oferte care cuprinde mai multe destinaţii disponibile în cele doua platforme, a preţurilor mai mici faţă de o rezervare realizată în mod clasic, dar şi datorită multiplelor variante dinamice de călatorie. Interesant este faptul că solicitările de Paşte au început să apară încă din perioada vacanţei de Crăciun şi Revelion, ceea ce ne confirmă faptul că românii revin la un comportament de achiziţie mult mai bine planificat”, declară Ana Maria Gherasim, director de vânzări agenţia de turism Eturia
Pentru perioadă Sărbătorilor Pascale, oferta Eturia include peste 50 de pachete de vacanţă cu plecări pe şase continente, de la sejururi cu zboruri scurte în Europa, cum ar fi Paris, Nisa, Sevilla, Palma de Mallorca sau Madeira, până la Emirate ca Dubai şi Ras la Khaimah sau Thailanda, Mexic, Cuba, Seychelles, Mauritius, Peru, Costa Rica, Australia, Jamaica sau Indonezia. Pachetele pentru Europa pornesc de la 890 euro/persoană, şi pot ajunge până la aproape 5.000 euro/persoană pentru circuitele de grup cu însoţitor, într-un sejur exotic.
„Ne asteptăm la cifre tot mai bune pe zona de rezervări online, susţinute de creşterea calităţii experienţei clientului în cele două platforme, de oferta mult mai accesibilă şi de miile de pachete dinamice din care clientul poate alege. Acest mix, prin care au acces la pachete complete de călătorie reprezintă varianta perfectă de rezervare pentru turiştii online adopters sau de tip-ul do it yourself, dar care au standarde ridicate de calitate şi îşi doresc să aibă parte de siguranţă oferită de o agenţie de turism, cum este Eturia”, adaugă Ana Maria Gherasim.
Potrivit reprezentanţilor companiei, dacă s-ar face un top al preferinţelor românilor în materie de destinaţii de vacanţă în perioada Paştelui, Madeira este în topul destinaţiilor europene, urmată de Franţa, Spania şi Islanda. De asemenea, se observă un interes crescut pentru Mexic, Republica Dominicană, Cuba, Jamaica, dar şi a insulelor mai mici din această zonă cum ar fi: Aruba, Curacao, Bahamas. Pentru Oceanul Indian cererea este polarizată pe destinaţii ca Maldive, Seychelles, Mauritius, Indonezia. Românii ales cu drag Thailanda şi Malaezia, cu oprire în Singapore, dar îşi îndreaptă atenţia şi către Statele Unite ale Americii.
Agenţia de turism Eturia are 68 de angajaţi şi a încheiat anul 2023 cu un rulaj de peste 28 milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro