​Soluţia-minune găsită de CNADNR pentru a-şi spăla imaginea negativă

Postat la 26 iunie 2015 4054 afişări

​Soluţia-minune găsită de CNADNR pentru a-şi spăla imaginea negativă

Compania de Drumuri (CNADNR), un mamut cu peste 6.000 de salariaţI, dar care nu poate plomba singură gropile fără să facă licitaţii, admite într-un plan de acţiune de aproape 30 de pagini că are o problemă de imagine, că “relaţiile de colaborare din interior sunt dezechilibrate” iar soluţia este angajarea de personal specializat în comunicare publică şi gestionarea crizelor.

O instituţie cu un buget anual de peste 1,5 miliarde euro, dar care nu reuşeşte să construiască nici 100 km de autostradă pe an, publică la jumătatea anului planul de acţiune pentru 2015. Faţă de fostul ministru al Transporturilor, Ioan Rus, şeful CNADNR Narcis Neaga se angaja la începutul anului că va redacta până la finele lunii februarie un plan de management al companiei pe care o conduce din 2013.

Soluţia-minune găsită de CNADNR pentru a-şi ”spăla păcatele”

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cnadnr,
solutie,
gasire,
imagine,
minune,
plan
/actualitate/solutia-minune-gasita-de-cnadnr-pentru-a-si-spala-imaginea-negativa-14502882
14502882
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.