Spotify anunţă că va lansa serviciul de streaming în 85 de pieţe noi, care acoperă peste un miliard de persoane: „Cred că până în 2025 am putea avea 50 de milioane de creatori de conţinut de-a lungul platformei”
Pe parcursul următoarelor zile, Spotify îşi va lansa serviciul de streaming în 85 de pieţe noi, urmând să implementeze încă 36 de limbi în cadrul platformei.
Mişcarea include pieţe din Africa, Asia, Europa, America Latină şi zona Caraibelor, însumând peste un miliard de oameni, conform Tech Crunch.
Având în vedere eforturile de creare a unui sistem audio fără frontiere – care conectează creatorii de conţinut şi ascultătorii –, mişcarea reprezintă cea mai mare extindere din istoria companiei.
Spotify a declarat că va lucra îndeaproape cu partenerii şi creatorii din fiecare piaţă şi va accelera descoperirea unor genuri de muzică precum Afrobeats, Amapiano, K-Pop şi Reggaeton.
Grupul suedez le va permite angajaţilor să lucreze în permanenţă în regim remote, odată cu trecerea muncii la sisteme de cloud şi adoptarea videoconferinţelor în comportamentul zilnic al companiilor.
Cu 345 de milioane de utilizatori şi 155 de milioane de abonaţi de-a lungul a 93 de pieţe, Spotify este în prezent cel mai mare serviciu de audio streaming din lume, numărând pe platformă opt milioane de creatori la finalul lui 2020, de două ori mai mult decât în 2018.
„Cred că până în 2025 am putea avea 50 de milioane de creatori de conţinut de-a lungul platformei, a căror artă ar putea fi apreciată de un miliard de utilizatori din toată lumea”, spune CEO-ul Daniel Ek.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro