Sub umbrela Milka intră de-acum şi pralinele Crispello
Sub umbrela mărcii Milka au fost lansate pralinele Crispello. Într-o piaţă extrem de competitivă, Kraft Foods România, parte a Mondelez International, a identificat în urma studiilor de piaţă că există cerere pentru acest nou produs.
Pralinele Crispello au cremă de vanilie sau ciocolată, umplutură cremoasă, înveliş crocant şi sunt acoperite cu ciocolată Milka.
Conform reprezentanţilor companiei, Milka se plasează în topul preferinţelor consumatorilor, fiind marca numărul 1 de ciocolată în România ca voluum şi valoare, conform Nielsen Retail. Conform Ad Tracker IPSOS, ianuarie 2013, Milka este cunoscută de 100% dintre consumatorii români şi a fost încercată de 76% dintre aceştia în ultimul an.
În topul ”Cele mai puternice mărci din Romania B&P Brandivia şi GFK România”, din 2010, Milka ocupa locul 2.
Kraft Foods România este parte a Mondelez International. Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România din 1994, în portofoliul său aflându-se mărci ca Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pimas, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro