Subway a deschis al 37-lea restaurant în România, în urma unei investiţii de peste 120.000 de euro
Better Brands, unul dintre francizatii Subway cu unităţi multiple în România, a deschis o nouă unitate în Bucureşti, în noul concept de food court din Kaufland Barbu Văcărescu, în urmă unei investiţii de peste 120.000 de euro.
Cu acest nou restaurant, Better Brands ajunge la o investiţie de aproximativ jumătate de milion de euro în conceptul Subway. Planurile companiei prevăd şi alte deschideri pe termen mediu, dar şi continuarea de investiţii semnificative pe segmentul de livrări la birou sau domiciliu şi catering pentru companii şi evenimente de orice mărime.
„Românii s-au obişnuit cu calitatea, prospeţimea, preţul avantajos şi viteză de servire a brandului Subway şi sunt foarte receptivi la produsele noastre, iar acest lucru se observă din numărul de persoane care intră zilnic în restaurantele sau comandă online prin aplicaţia Subway România sau pe ComandaFresh.ro. Am fost printre primii francizati care au deschis o unitate în România acum 5 ani, în Complexul Rezidenţial Upground şi pot spune că, în cinci ani de zile, numărul de clienţi a crescut cu aproape 100% la nivelul unităţii Subway Pipera, cel de-al 3-lea restaurant deschis de retailerul american în România, la intrarea pe piaţă”, spune John Marino, CEO Better Brands şi Preşedintele Board-ului Naţional Subway FAF în România.