Surpriză. De unde vin produsele vândute de magazinele Mega Image in România ?
Răzvan Munteanu, CFO, Mega Image: Mai mult de jumătate din produsele vândute în magazinele Mega Image sunt produse în local; de multe ori e nevoie să importăm produse de patiserie, ciocolată, fructe exotice, produse de îngrijire
Mai mult de jumătate din produsele vândute în magazinele Mega Image sunt produse în local, compania importând preponderent produse de patiserie, ciocolată, fructe exotice, produse de îngrijire personală şi a casei.
”Ca regulă generală, semnificativ mai mult de jumătate din ceea ce vindem în România, este produs în România. De multe ori e nevoie să importăm produse de patiserie, ciocolată, fructe exotice, produse de îngrijire personală şi a casei, carne câteodată”, spune Răzvan Munteanu, CFO Mega Image.
Reprezentantul Mega Image spune că există o tendinţă de scădere a comerţului tradiţional în România, dar în continuare magazinele tradiţionale au o pondere mult mai mare faţă de vestul Europei. ”Ne aşteptăm ca această evoluţie să continue”.
Comerţul modern a depăşit anul trecut pragul de 4.000 de magazine după ce marile lanţuri au deschis peste 400 de unităţi noi şi au închis circa 20. Deşi numărul deschiderilor a fost aproape de maximele istorice, se remarcă totuşi o încetinire a vitezei de expansiune faţă de 2021, al doilea an de pandemie, când au fost inaugurate 443 de unităţi, conform unei analize ZF pe baza datelor din piaţă.
O tendinţă remarcată de reprezentantul Mega Image în ultima perioadă este orientarea clienţilor spre brandurile proprii ale magazinelor, care au preţuri mai mici.
” Clienţii sunt mult mai atenţi la promoţiile oferite. În general, în toată piaţa nu vedem scăderi de volum. Vedem o orientare spre preţuri mai mici, de exemplu brandurile proprii ale retailerilor cresc”.
Retailerul Mega Image are peste 900 de supermarketuri şi magazine de proximitate în România, cele mai multe în Bucureşti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană