Tânărul care a făcut în trei ani şi jumătate cea mai mare florărie online din România şi-a vândut afacerea

Autor: Ioana Matei Postat la 27 noiembrie 2013 4212 afişări

Floria.ro, lider pe piaţa de florării online în România, a fost cumpărată integral de Zurich Broker de la antreprenorul Mugur Frunzetti, care a pus bazele afacerii în urmă cu trei ani şi jumătate.

Tânărul care a făcut în trei ani şi jumătate cea mai mare florărie online din România şi-a vândut afacerea

În urma tranzacţiei ce s-a încheiat la jumătatea lunii noiembrie, Floria.ro este preluată de Zurich Broker, care îşi extinde astfel operaţiunile către zona de comerţ online. Fondatorul Floria.ro, Mugur Frunzetti, rămâne alături de companie în calitate de consultant în comerţ electronic.

“Floria.ro este un proiect de suflet, este cel mai drag proiect pe care l-am dezvoltat. Misiunea de <a livra fericire prin flori> este acum dusă mai departe de noul acţionariat, eu rămân alături de echipa şi voi fi consilierul Floria în comerţ electronic, dezvoltând pe viitor şi alte proiecte în acest domeniu atât de familiar mie,” declară Mugur Frunzetti, Fondatorul Floria.ro

Discuţiile si formalităţile juridice privind achiziţia Floria.ro de către Zurich Broker s-au desfăşurat pe parcursul ultimelor luni. O dată cu achiziţia pachetului integral de acţiuni Floria.ro, Zurich Broker îşi propune să dezvolte afacerea, încurajând consumul de flori.

“Floria.ro activează pe o piaţă dinamică, iar ratele de creştere ale afacerii depăşesc creşterea pieţei, ceea ce permite companiei să se menţină lider în vânzările de flori online. O dată cu această preluare, vom investi pentru dezvoltarea afacerii în noi direcţii strategice, precum deschiderea Floria Concept Store într-un spaţiu central din Bucureşti, sau câştigarea de cotă de piaţă în zona aranjamentelor pentru corporate şi evenimente, astfel încât nu doar clienţi finali, ci şi companiile să reînceapă să se bucure de gestul de a trimite flori partenerilor de afaceri,” spune Aura Caraman, director operaţional Zurich Broker.

Valoarea pieţei de flori din România este estimată anul acesta la 100 milioane de euro, din care vânzările online reprezintă aprox. 2,5 milioane de euro. Creşterea anuală a vânzărilor de flori online este de cca. 20%. Floria.ro este lider în această zonă şi înregistrează creşteri de peste 40% de la an la an. 

Zurich Broker se află la a doua investiţie pe piaţa din România, dupa achiziţia pachetului majoritar al companiei AV Security Software Distribution, care deţine drepturile de distribuţie ale antivirusului G Data pentru România şi Republica Moldova. Floria.ro, afacerea de un milion de euro pe an care conduce în topul vanzărilor online de flori, împlineşte anul acesta trei ani de existenta, timp în care a livrat peste 50.000 de buchete de flori. Floria livrează în întreaga ţară în câteva ore de la comandă, prin intermediul partenerilor locali.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/tanarul-care-a-facut-in-trei-ani-si-jumatate-cea-mai-mare-florarie-online-din-romania-si-a-vandut-afacerea-11725355
11725355
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.