Tănăsescu: Un rol foarte important în adoptarea euro îl are strategia de comunicare către populaţie

Postat la 12 iunie 2014 43 afişări

Intrarea României în zona euro în 2019 este fezabilă, dar necesită foarte multă muncă şi o coordonare la nivel politic şi instituţional, un rol foarte important avându-l strategia de comunicare către populaţie privind adoptarea euro, afirmă Mihai Tănăsescu, vicepreşedinte al BEI.

 "Intrarea în zona euro este un exerciţiu care implică angajament şi determinare politică, coordonare instituţională şi o comunicare extraordinară a acestui exerciţiu. Strategia de comunicare în această evoluţie către zona euro joacă un rol foarte important", a declarat Tănăsescu joi după o conferinţă de presă.

El a dat ca exemplu strategia deficitară de comunicare din 2004-2005, când România a trecut la "leul greu", prin tăierea a patru zerouri, spunând că mulţi gândesc încă în lei vechi.

"Am fost în piaţă să fac nişte cumpărături şi cei de acolo tot în milioane (de lei vechi- n.r.) vorbesc. E clar că strategia de comunicare de acum zece ani a dat greş. De aceea pregătirea oamenilor ca să poate să accepte această nouă provocare ce se numeşte euro trebuie foarte bine comunicată", a punctat Tănăsescu.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/tanasescu-un-rol-foarte-important-in-adoptarea-euro-il-are-strategia-de-comunicare-catre-populatie-12744553
12744553
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.