Tineri manageri de top 2018: Ciprian Muresan, sales manager, Rockwool România
Absolvent al Universităţii Tehnice din Cluj-Napoca, Ciprian Mureşan este de formaţie inginer constructor, dar, povesteşte el, „eram mai mult atras de partea de vânzări decât de profesie efectiv”. În 2003 a început să lucreze în acest domeniu, iar spre sfârşitul anului s-a angajat la Rockwool, pe o poziţie de sales zonal.
La sfârşitul lui 2004, compania a decis să închidă subsidiara din România, dar Ciprian Mureşan a continuat să lucreze cu firma, din poziţia de client la un distribuitor important. În 2008 producătorul de vată bazaltică a redeschis biroul de pe plan local, iar Mureşan s-a întors în firmă. „Am activat pe o poziţie de key account zonal, dar m-am implicat mult împreună cu unit managerul Florin Popescu în dezvoltarea companiei cu multe idei şi propuneri care s-au materializat.” În 2012 a preluat funcţia de national sales manager, iar acum coordonează activitatea a opt oameni.
Ritmul de creştere a afacerii pe plan local a fost, în ultimii ani, de procente de câte două cifre, astfel încât, de aproape un an, Rockwool nu mai poate onora cererea din piaţă. Drept urmare, a decis să investească într-o capacitate de producţie locală, iar Ciprian Mureşan consideră această decizie luată de companie drept cea mai mare reuşită a sa din carieră.
Compania Rockwool România, parte a grupului cu acelaşi nume, a primit în luna decembrie o majorare de capital de 14,8 milioane de euro de la acţionarii din Danemarca, potrivit datelor disponibile la Registrul Comerţului. Majorarea a venit în contextul în care, la sfârşitul anului trecut, compania a anunţat că va construi o fabrică nouă de vată bazaltică în judeţul Prahova, o investiţie de 50 de milioane de euro. Fabrica va începe să producă în cursul anului 2019.
Grupul Rockwool are afaceri totale de peste 2,2 miliarde de euro, fabrica din Prahova fiind prima investiţie în producţie pe care grupul o realizează în România. Unitatea va fi amplasată pe un teren de aproximativ 30 de hectare în comuna Ariceştii Rahtivani. În 2017, Rockwool România a avut afaceri de 70 de milioane de lei, în creştere cu 13,4% faţă de anul anterior.
40 de ani
sales manager
Rockwool România
Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 13-a ediţie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro