Todt exclude renunţarea la publicitatea la alcool, în Formula 1
Preşedintele FIA, Jean Todt, exclude interzicerea publicităţii la alcool în Formula 1, considerând că nu este posibilă o astfel de decizie, în ciuda presiunii autorităţilor europene, informează motorsport.com.
Organziaţia European Alcohol Policy Alliance (Eurocare) a dat publicităţii un raport, care sugerează că expunerea mărcilor de alcool în Formual 1 este excesivă şi că practicile de sponsorizare ale F1 sunt împotriva spiritului directivelor Uniunii Europene în domeniul audiovizualului. "Cerem acum organismelor implicate în F1 să renunţe la publicitatea la alcool", a declarat Mariann Skar, secretarul general al Eurocare.
În replică, Todt a declarat că publicitatea la alcool nu are nimic de-a face cu FIA şi că fiecare ţară trebuie să fie responsabilă că îşi avertizează populaţia despre riscul de a bea şi a conduce. "Folosirea publicităţii la alcool nu este legată de FIA, este legată de fiecare ţară. Sunt categoric împotriva condusului sub influenţa alcoolului şi pledez pentru asta, dar fiecare ţară trebuie să-şi facă treaba. Nu poţi interzice alcoolul, nu este posibil. Dar poţi să educi populaţia să nu bea şi să conducă. Noi îndemnăm companiile producătoare de alcool să participe cu fonduri la educarea populaţiei şi la descurajarea celor care conduc după ce au băut", a spus Todt, la un forum internaţional pentru transport, la Leipzig.
În acest momet, trei echipe de Formula 1 sunt sponsorizate de producători de alcool, Force India (Smirnoff şi Kingfisher), McLaren-Honda (Johnnie Walker) şi Williams (Martini).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro