TransFonD si Raiffeisen Bank lanseaza serviciul de facturare electronica pentru companii
TransFonD si Raiffeisen Bank Romania au lansat serviciul de facturare electronica pentru companii, denumit e-Factur@, prin care emiterea, arhivarea si transmiterea facturilor se fac exclusiv electronic, iar costurile suportate de clienti sunt mai mici.
Serviciul functioneaza ca o aplicatie securizata la care se pot conecta atat emitentii, cat si destinatarii facturilor. Nu este necesara tiparirea documentelor arhivate electronic, ceea ce inseamna economie de hartie, de timp si de spatiu. Aplicatia este administrata in totalitate de TransFonD, care asigura securitatea deplina a datelor si buna functionare a serviciului.
"Beneficiile se extind atat la emitentul de facturi, in sensul reducerii de costuri si al accelerarii fluxurilor de numerar, cat si catre destinatar, accesul la informatii fiind asigurat printr-o platforma online securizata. Ultimul pas, care inchide ciclul de emitere si transmitere, este plata facturii, ce poate fi facuta prin internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) sau plata automata prin Direct Debit", a explicat Florentina Stilu, directorul directiei Cash Management din Raiffeisen Bank.
"e-Factur@ pune bazele dezvoltarii facilitatii de reconciliere a facturilor emise cu platile incasate in cadrul fiecarei organizatii, facand parte din serviciile cu valoare adaugata legate de plati din cadrul sistemului unic european de plati EPA - Single Euro Payments Area", a declarat Razvan Faer, seful departamentului de strategie si marketing din TransFonD.
TransFonD este operator al sistemului electronic de plati: administrator si operator al sistemului SENT (casa de compensare automata), administrator tehnic si operator al sistemului de decontare ReGIS conform mandatului acordat de catre BNR, operator tehnic al sistemului SaFIR (sistemul de depozitare si decontare a operatiunilor cu titluri de stat).
Incepand din 2009, TransFonD este furnizor autorizat de servicii de arhivare electronica (e-Arhiv@). Tot atunci a lansat linia de urgenta pentru carduri (LUC), serviciu destinat emitentilor de carduri din Romania, ce pune la dispozitia clientilor institutiilor participante un numar unic de contact pentru blocarea cardurilor pierdute sau furate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro