Olympus x FRH – un exemplu de parteneriat în care performanţa în afaceri şi sportul de performanţă colaborează pentru un viitor durabil

Postat la 10 martie 2025 9 afişări

Olympus x FRH – un exemplu de parteneriat în care performanţa în afaceri şi sportul de performanţă colaborează pentru un viitor durabil

Olympus şi Federaţia Română de Handbal (FRH) continuă un parteneriat solid, care îmbină performanţa în afaceri cu susţinerea sportului de performanţă. Această colaborare nu doar că sprijină handbalul românesc, dar promovează şi un stil de viaţă sănătos, bazat pe mişcare şi o alimentaţie echilibrată.

Prezentă în România din 1999, compania grecească Hellenic Dairies produce la Fabrica de Lapte Braşov bine-cunoscutele produse lactate sub brandul Olympus, disponibile în magazinele din toată ţara. În toamna anului 2024, Olympus şi-a consolidat prezenţa pe piaţa locală şi internaţională prin inaugurarea unui nou centru logistic, o investiţie de peste 40 de milioane de euro, care găzduieşte unul dintre cele mai mari depozite frigorifice high-bay din România. De la intrarea pe piaţa din România, compania a investit peste 200 de milioane de euro în dezvoltarea businessului local, devenind lider în colectarea laptelui de la fermierii români.

Pe lângă investiţiile în business, Olympus susţine constant iniţiative dedicate dezvoltării comunităţilor şi sportului de performanţă.

Cel mai recent parteneriat de lungă durată este cel cu Federaţia Română de Handbal (FRH), început în 2023 şi aflat în plină desfăşurare. Colaborarea îşi propune să promoveze handbalul şi un stil de viaţă sănătos în rândul tinerelor generaţii.

„Când un brand puternic susţine handbalul, acest lucru le transmite copiilor şi părinţilor un mesaj important: acest sport merită să fie ales, practicat şi poate reprezenta o cale către performanţă. Însă mai important decât asocierea cu un nume cunoscut este implicarea reală a partenerilor în educaţia sportivă a tinerilor. Olympus România nu este doar un sponsor, ci un partener activ care contribuie la dezvoltarea unei generaţii sănătoase şi bine pregătite. Acest tip de educaţie este esenţial pentru formarea unor tineri care să performeze nu doar pe teren, ci şi în viaţă”, a declarat Constantin Din, Preşedintele Federaţiei Române de Handbal.

Colaborarea oferă brandului Olympus vizibilitate în cadrul celor aproape 200 de meciuri săptămânale organizate de FRH, iar federaţia beneficiază de sprijinul unuia dintre puţinii parteneri din mediul privat care susţin sportul românesc. Acest parteneriat vine într-un moment important, în care handbalul feminin a pierdut patru jucătoare de top care s-au retras, iar lotul masculin se confruntă cu provocări în drumul spre performanţele de altădată.

„Sportul joacă un rol fundamental în educaţia şi sănătatea fizică a tinerilor, iar investiţiile în acest domeniu ajută la dezvoltarea unor valori esenţiale, precum disciplina, spiritul de echipă şi perseverenţa. Handbalul românesc are o tradiţie puternică şi o comunitate dedicată, iar noi dorim să contribuim la dezvoltarea şi promovarea acestui sport. Este important pentru noi să sprijinim iniţiativele care inspiră tinerii şi promovează un stil de viaţă activ şi sănătos. De asemenea, implicarea companiilor private poate contribui la creşterea vizibilităţii şi succesului sportului de performanţă pe plan internaţional”, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus Foods România.

Angajament pentru sustenabilitate

Parteneriatul cu FRH face parte din strategia de dezvoltare durabilă a Olympus Foods România şi este aliniat cu iniţiativele globale ale grupului Hellenic Dairies. Această strategie guvernează şi campaniile de comunicare, precum Creştem o nouă generaţie, care promovează incluziunea, depăşirea stereotipurilor şi curajul de a lua atitudine, alături de adoptarea unei alimentaţii echilibrate.

În paralel, Olympus investeşte constant în eficienţă energetică şi optimizarea producţiei. În 2024, compania a lansat ambalajele cu etichetă detaşabilă din hârtie, o premieră pe piaţa din România, care vine în sprijinul colectării selective. Noile recipiente sunt realizate din r-PET, conţinând 80% plastic reciclat, iar avantajul principal este eliminarea substanţelor chimice utilizate în mod obişnuit pentru îndepărtarea etichetelor clasice.

Olympus – O prezenţă puternică pe piaţa românească

Cu peste 15 ani de prezenţă la raft în România, Olympus şi-a consolidat poziţia pe piaţă printr-un portofoliu extins de produse lactate. Fabrica de Lapte Braşov, inaugurată în 2011, deserveşte atât piaţa locală, cât şi exporturile.

Grupul Hellenic Dairies, cu sediul în Trikala, Grecia, este o afacere de familie aflată la a treia generaţie, cu operaţiuni în 47 de ţări. În prezent, Olympus deţine opt fabrici în patru ţări (Grecia, România, Bulgaria şi Cipru), care produc o gamă variată de produse: lactate, brânzeturi, băuturi vegetale, sucuri naturale, apă minerală şi băuturi răcoritoare.

Parteneriatul Olympus x FRH este un exemplu de colaborare strategică între mediul privat şi sportul de performanţă. Prin această implicare, Olympus susţine nu doar excelenţa sportivă, ci şi un stil de viaţă sănătos pentru generaţiile viitoare, consolidându-şi astfel angajamentul faţă de sustenabilitate şi dezvoltarea comunităţii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Olympus,
FRH,
parteneriat,
performanta,
sport

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.