Un nou hipermarket se adaptează pandemiei şi anunţă livrările la domiciliu

Autor: Ioana Matei Postat la 12 noiembrie 2020 90 afişări

Un nou hipermarket se adaptează pandemiei şi anunţă livrările la domiciliu

cora România a anunţat un nou parteneriat cu platforma Glovo care permite livrarea expres la domiciliu a produselor disponibile în hipermarketurile cora.

Serviciul este disponibil, din 12 noiembrie 2020, în toate hipermarketurile cora, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

Noul parteneriat, care se adaugă celui pe care cora îl are deja cu platforma foodpanda, creşte capacitatea diviziei coraExpress de a onora comenzile digitale într-o perioadă în care distanţarea socială este esenţială pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

Clienţii intră pe aplicaţia Glovo şi selectează produsele dorite din hipermarketul cora, iar Glovo le livrează la adresa indicată în maximum 60 de minute. Pe Glovo sunt listate peste 3.000 de produse din magazinele cora, din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri şi produse de panificaţie, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă şi familie, produse cosmetice etc.


 

Urmărește Business Magazin

0 of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:01
01:06
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori