LIVE: ZF Real Estate by Storia - Ce trebuie să ştii ca să devii agent imobiliar?

Un plus de 190% în prima parte din 2014

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 23 iunie 2014 64 afişări

Fabryo-Atlas Paints, lider de piaţă pe segmentul vopselelor şi lacurilor decorative din România, a înregistrat o creştere de 190% a volumelor de mortare vândute sub marca Apla, în primele cinci luni ale acestui an.

Fabryo-Atlas Paints produce şi comercializează sub brandul Apla sisteme profesionale de finisaje pentru construcţii. Marca Apla, acronim de la Atlas Professional Line Applications, include soluţii complete de termo şi hidroizolaţii, precum şi soluţii pentru finisaje (vopsea lavabilă, tencuieli decorative, amorse, gleturi, chituri şi adezivi).

”Portofoliul nostru de finisaje pentru construcţii s-a extins în ultimii ani, în special pe gama de mortare şi adezivi pentru sisteme de termoizolaţii şi hidroizolaţii flexibile, pe bază de ciment”, declară Dragoş Militaru, CEO Fabryo-Atlas Paints. ”Practic, în primele cinci luni ale anului, volumul nostru de vânzări s-a triplat şi avem nevoie de capacitate suplimentară de producţie.”

Fabryo-Atlas Paints continuă să facă investiţii în cercetare şi dezvoltare, dar şi în extindere. ”Investiţiile noastre s-au ridicat la peste 500.000 euro în 2013, iar în perioada următoare vom construi o nouă fabrică de mortare, care va dubla capacitatea instalată”, mai spune CEO-ul Fabryo-Atlas Paints.

Lucrările la noua fabrică au început în primul trimestru al anului 2014, pe platforma industrială deţinută de companie în Popeşti-Leordeni, iar intrarea acesteia în funcţiune este preconizată pentru luna octombrie 2014.

n urma fuziunii din 2013 dintre Fabryo Corporation şi Atlas Paints, disponibilitatea produselor Apla a crescut treptat, în acest moment, sistemele de finisaje comercializate sub această marcă având o distribuţie naţională echilibrată.

”Pentru 2014, ne aşteptăm la o creştere a cifrei de afaceri de minim 5%”, adaugă Militaru. ”n acest moment, cota de piaţă a mărcilor noastre principale, Savana, Apla şi Innenweiss este în creştere pe majoritatea segmentelor”.

Divizia de Business to Business a Fabryo-Atlas Paints a înregistrat o creştere de 29% a cifrei de afaceri în perioada ianuarie-mai 2014, în ciuda faptului că piaţa construcţiilor este încă în declin.

Recent, sub sloganul Apla – Sisteme recomandate pentru construcţii şi renovări – Apla a lansat şi prima campanie de comunicare – de la hidroizolarea şi termoizolarea clădirilor, şi până la finisaje de interior şi exterior. Campania de comunicare include, pe lângă TV, panotaj în pieţe ţintă, un site dedicat, comunicare online şi un calendar de evenimente de comunicare directă cu specialiştii din domeniu.

Fabryo-Atlas Paints deţine o platformă de producţie de vopsele, mortare şi adezivi în Popeşti-Leordeni şi o alta de produse termoizolatoare în Tunari, Judeţul Ilfov, şi are, în urma fuziunii, aproximativ 440 de angajaţi.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/un-plus-de-190-in-prima-parte-din-2014-12815263
12815263
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.