Un start-up românesc specializat în low-code, singurul participant local la accelerator de business „500 Startups” din San Francisco

Autor: Andra Stroe Postat la 25 februarie 2020 141 afişări

Un start-up românesc specializat în low-code, singurul participant local la accelerator de business „500 Startups” din San Francisco

Plant an App, startup românesc specializat în low-code, care a dezvoltat o platformă pentru crearea de aplicaţii dedicate companiilor, participă la renumitul accelerator de business „500 Startups” din San Francisco, Statele Unite ale Americii. Compania face parte din a 26 - a Serie a programului, alături de alte 28 de startup-uri din întreaga lume, specializate preponderent în tehnologie. „500 Startups” durează patru luni şi se va încheia cu Demo Day pe 19 martie, când Plant an App va susţine un pitch în faţa a peste 600 de investitori de renume din Silicon Valley.

Plant an App este o platformă de dezvoltare low-code care ajută companii din întreaga lume să construiască software de business mai rapid şi să îşi accelereze transformarea digitală. Abordarea Plant an App presupune ca timpul necesar pentru crearea şi lansarea soluţiilor software să fie mai mic. În ediţia curentă a acceleratorului din San Francisco, Plant an App este singurul startup din România, iar produsul cu care participă este o platformă de low-code, cu ajutorul căreia echipele de IT pot crea mai uşor aplicaţii complexe sau chiar prototipuri simple, accelerând procesul de digitalizare a companiilor de până la 20 de ori. Plant an App îşi propune să atragă o investiţie de până la 2 milioane de dolari.

Echipa din Silicon Valley este formată din Bogdan Liţescu, CEO & founder, Alex Gavril, CMO şi Radu Niculcea, customer succes manager, în timp ce echipa din România lucrează în continuare la dezvoltarea de noi funcţionalităţi ale platformei. 

„Doar 1% dintre companiile care aplică la 500 Startups în San Francisco sunt acceptate în program. Pentru noi a fost în primul rând o validare a viziunii, a produsului, a echipei şi a pieţei. Oportunităţile care se deschid sunt imense. Suntem în inima hub-ului global de tehnologie. Ce urmează pentru noi este ridicarea unei runde de investiţii, extinderea biroului de vânzări din SUA, parteneriate şi dezvoltarea în continuare a unui produs revoluţionar”, a declarat Bogdan Liţescu, CEO Plant an App.

Prin prezenţa la accelerator, start-up-ul şi-a extins portofoliul de clienţi, adăugând companii din Africa, Statele Unite ale Americii sau Europa şi vizează deschiderea unui birou în SUA.

Plant an App activează în domeniul low-code, un sector tehnologic proaspăt, aflat în plină dezvoltare. Conform Gartner 2019 MQ for Enterprise Low Code Application Platforms, până în 2024, 65% din activitatea de dezvoltare software la nivel mondial va fi realizată cu tehnologie low-code. Serviciul oferit de Plant an App se referă la dezvoltarea instrumentelor necesare pentru digitalizarea proceselor interne din companii. Soluţiile au o eficienţă mai mare prin posibilitatea de a fi create repede, într-un mod cât mai flexibil, adaptat pe nevoile fiecărei entităţi.

Startup-ul românesc este prima platformă de low-code care acordă o atenţie ridicată programatorilor, conducând la un mediu care încurajează puternic colaborarea între rolurile tehnice şi non-tehnice în proiecte de dezvoltare, într-o companie şi nu numai. Cel mai apreciat aspect de către programatori este faptul că platforma îi încurajează să construiască soluţii care integrează propriul cod, propriile aplicaţii, construind astfel sisteme extrem de complexe.

Pentru 2020, Plant an App şi-a propus deschiderea unui birou permanent în SUA, care va fi condus de Reza Garrow, fost vicepreşedinte Strategic Delivery în Equifax, a doua cea mai mare organizaţie de tip Birou de Credit din Statele Unite ale Americii. În timpul petrecut la Equifax, Reza Garrow a dezvoltat unele dintre cele mai complexe sisteme IT din companie, prin intermediul Plant an App. Astfel, pentru că i-a plăcut foarte mult platforma, a ales să se alăture startup-ului, într-un moment de creştere.

Planurile pentru divizia din SUA includ dezvoltarea unei echipe de vânzări şi suport. Totodată, compania îşi mai propune şi creşterea operaţiunilor din România, extinderea reţelei internaţionale de parteneri, dar şi expansiunea pe piaţa din Europa.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
business,
dezvoltare,
companii

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.