UNDE NE UITAM MAI INTAI?
Pentru a fi cumparat, un produs trebuie mai intai vazut. Asa ca inainte de a se bate pe buzunarul cumparatorului, produsele se lupta pentru ochii acestuia. De obicei, cumparatorul scaneaza rafturile de la stanga la dreapta si apoi in jos, dupa care tinde sa revina la "cercetarea" pe verticala.
Pentru a fi cumparat, un produs trebuie mai intai vazut. Asa ca inainte de a se bate pe buzunarul cumparatorului, produsele se lupta pentru ochii acestuia. De obicei, cumparatorul scaneaza rafturile de la stanga la dreapta si apoi in jos, dupa care tinde sa revina la "cercetarea" pe verticala. De aceea, in functie de tipul magazinului si al produselor, aranjarea se poate face in trei moduri:
BLOCURI VERTICALE: Vizeaza o privire de tip sus-jos, ca in vitrinele frigorifice in care sunt aranjate sucuri, beri sau ape minerale.
BLOCURI ORIZONTALE: Destinate mai ales spatiilor largi, ca rafturile de detergenti din super si hipermarketuri.
BLOCURI MIXTE: Pentru cazurile in care cumparatorii cauta produsul atat pe axa verticala, cat si pe cea orizontala.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA