UNDE NE UITAM MAI INTAI?

Postat la 22 ianuarie 2006 1 afişăre

Pentru a fi cumparat, un produs trebuie mai intai vazut. Asa ca inainte de a se bate pe buzunarul cumparatorului, produsele se lupta pentru ochii acestuia. De obicei, cumparatorul scaneaza rafturile de la stanga la dreapta si apoi in jos, dupa care tinde sa revina la "cercetarea" pe verticala.

Pentru a fi cumparat, un produs trebuie mai intai vazut. Asa ca inainte de a se bate pe buzunarul cumparatorului, produsele se lupta pentru ochii acestuia. De obicei, cumparatorul scaneaza rafturile de la stanga la dreapta si apoi in jos, dupa care tinde sa revina la "cercetarea" pe verticala. De aceea, in functie de tipul magazinului si al produselor, aranjarea se poate face in trei moduri:

BLOCURI VERTICALE: Vizeaza o privire de tip sus-jos, ca in vitrinele frigorifice in care sunt aranjate sucuri, beri sau ape minerale.

BLOCURI ORIZONTALE: Destinate mai ales spatiilor largi, ca rafturile de detergenti din super si hipermarketuri.

BLOCURI MIXTE: Pentru cazurile in care cumparatorii cauta produsul atat pe axa verticala, cat si pe cea orizontala.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
UNDE NE UITAM MAI INTAI?
/actualitate/unde-ne-uitam-mai-intai-979304
979304
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.