Unilever a învăţat să facă profit în România: pentru prima dată în ultimii şase ani compania raportează un câştig net de 23 mil. lei
Unilever, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de bunuri de larg consum, a raportat pentru prima dată în ultimii şase ani un câştig semnificativ în România, 23 de milioane de lei, după ce în perioada 2010-2013 Unilever South Central Europe a anunţat pierderi an de an, iar în 2014 rezultatul net a fost de numai 0,9 milioane de lei.
De la Bucureşti, Unilever South Central Europe controlează operaţiunile din mai multe ţări din regiune: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova şi Kosovo. Unilever South Central Europe se ocupă de importul şi distribuţia de produse sub mărcile Knorr, Lipton, Napoca, Algida, Rexona sau Dove.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro