Unilever a învăţat să facă profit în România: pentru prima dată în ultimii şase ani compania raportează un câştig net de 23 mil. lei

Postat la 17 iunie 2016 212 afişări

Unilever a învăţat să facă profit în România: pentru prima dată în ultimii şase ani compania raportează un câştig net de 23 mil. lei

Unilever, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de bunuri de larg consum, a raportat pentru prima dată în ultimii şase ani un câştig semnificativ în România, 23 de milioane de lei, după ce în perioada 2010-2013 Unilever South Central Europe a anunţat pierderi an de an, iar în 2014 rezultatul net a fost de numai 0,9 milioane de lei.

De la Bucureşti, Unilever South Central Europe controlează operaţiunile din mai multe ţări din regiune: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova şi Kosovo. Unilever South Central Europe se ocupă de importul şi distribuţia de produse sub mărcile Knorr, Lipton, Napoca, Algida, Rexona sau Dove.

Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/unilever-a-invatat-sa-faca-profit-in-romania-pentru-prima-data-in-ultimii-sase-ani-compania-raporteaza-un-castig-net-de-23-mil-lei-15498763
15498763
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.