Vânzări de 103 mil. euro pentru Altex de Black Friday
Lanţul de retail Altex şi Media Galaxy a avut vânzări cumulate în valoare de 103 milioane de euro, pe perioada campaniei de Black Friday, depăşind cu 35% vânzările de anul trecut. Din totalul vânzărilor de Black Friday, 20% au fost realizate pe platformele online.
“Clienţii îşi doresc tehnologie de ultim moment, care să răspundă ritmului de viaţă mai dinamic. Am dezvoltat cel mai mare Black Friday pentru a le asigura o gamă cât mai extinsă şi un interval de timp mai mare, astfel încât să găsească mai uşor cele mai bune opţiuni şi să aibă suficient timp pentru a face o alegere raţională”, afirmă Daniel Mirea, retail director la Altex România.
Cele mai bine vândute produse în campania de Black Friday în magazinele Altex şi Media Galaxy au fost cele din categoriile televizoare şi smartphones. Pe platformele online, componentele şi perifericele PC, laptopurile şi tabletele s-au vândut cel mai bine. Vânzări semnificative s-au înregistrat şi în categoriile gaming, electrocasnice mari şi mici, îngrijire personală. Printre produsele vedetă se numără: LED TV UHD Smart Samsung cu diagonala de 152 cm, ultrabook-ul Zenbook ASUS cu procesor Inter Core i5, smartphone Huawei P9 sau consola PS4.
În cele 35 de zile de Black Friday, pe site-urile Media Galaxy şi Altex au fost înregistrate peste 10,5 milioane de sesiuni şi peste 5 milioane de vizitatori unici.
Altex România a derulat anul acesta campania de Black Friday timp de 35 de zile, în perioada 20 octombrie - 23 noiembrie. Retailerul înfiinţat în urmă cu 23 de ani reuneşte 116 magazine Altex şi Media Galaxy.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro