Vânzările de bere ale grupului Heineken au crescut cu 5-10%

Autor: Marius Oncu Postat la 14 februarie 2013 22 afişări

Profitul Heineken în România a avansat anul trecut, iar volumul vânzărilor de bere a crescut cu 5-10%, evoluţie mai bună decât cea înregistrată de grup la nivelul Europei Centrale şi de Est, unde cantităţile livrate au urcat cu 3,8%.

Profitul Heineken în România a avansat anul trecut, iar volumul vânzărilor de bere a crescut cu 5-10%, evoluţie mai bună decât cea înregistrată de grup la nivelul Europei Centrale şi de Est, unde cantităţile livrate au urcat cu 3,8%. "Profitul a fost mai mare în Rusia, Austria şi România, în timp ce în Polonia şi Grecia a scăzut. (...) Volumul în România a crescut cu 5-10%", se arată într-un raport al grupului olandez. În Europa Centrală şi de Est, profitul înainte de dobânzi şi taxe (EBIT) a urcat cu 0,8% în 2012, la 349 milioane de euro, în timp ce volumul vânzărilor de bere a crescut pe această piaţă cu 3,8%, la 54,7 milioane de hectolitri. Vânzările în regiune au crescut ca valoare cu 1,6% în 2012 faţă de anul precedent, la 3,28 miliarde de euro. Grupul olandez are pe piaţa românească patru fabrici, la Miercurea-Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş şi comercializează branduri precum Heineken, Silva, Ciuc, Golden Brau sau Neumarkt.

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vânzări,
bere,
Heineken
/actualitate/vanzarile-de-bere-ale-grupului-heineken-au-crescut-cu-5-10-10561212
10561212
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.