Venituri de 1,17 milioane de lei de Black Friday pentru românii care promovează ofertelor magazinelor online
De Black Friday, românii care au promovat magazinele online prin linkuri de afiliere au câştigat 1,17 milioane de lei într-o săptămână, potrivit 2Performant, companie românească de tehnologie ce dezvoltă şi operează o platformă integrată de marketing afiliat şi influencer marketing.
Munca la distanţă şi mutarea obiceiurilor de cumpărare în online i-a determinat pe mulţi români să privească cu interes sporit către domeniul afilierii, care le poate aduce venituri semnificative dacă reuşesc să genereze vânzări pentru magazinele online. Săptămâna Black Friday nu a făcut excepţie, astfel că platforma 2Performant a înregistrat o creştere cu 17,22 % a numărului de afiliaţi care au câştigat comisioane în această perioadă: 1.225 de nativi digitali care au promovat ofertele magazinelor au generat bani raportat la vânzările pe care le-au adus acestora. Per total, în săptămâna 9-15 noiembrie, românii care au făcut afiliere prin 2Performant au realizat comisioane în valoare de 1,17 milioane de lei, în creştere cu 15,25% faţă de anul trecut. În acelaşi timp, rata de conversie a crescut şi ea la 2,29%, ceea ce înseamnă că reclamele pe care le fac afiliaţii pentru magazinele online sunt din ce în ce mai relevante pentru publicul ţintă.
Schimbările generate de pandemie în stilul de viaţă al românilor s-au resimţit anul acesta inclusiv în cadrul celui mai aşteptat eveniment al industriei de retail, Black Friday, care a început mai devreme şi s-a întins pe durata unei săptămâni (9-15 noiembrie). Conform statisticilor înregistrate în cadrul platformei 2Performant, liderul pieţei de marketing afiliat din România, direct conectat la comerţul electronic, de Black Friday românii s-au aflat în număr mai mare în online, au făcut cumpărături din categorii de produse adaptate la noua realitate şi au generat vânzări mai mari decât anul trecut pentru magazinele online. Tradiţional vorbind, Black Friday este cea mai bună perioadă din an pentru magazine, însă există o categorie de români care ştiu şi reuşesc să îşi crească veniturile în această perioadă. Este vorba de afiliaţi, nativii digitali pasionaţi de marketing online care promovează produsele magazinelor online şi care încasează comisioane în funcţie de vânzările pe care le generează acestor magazine. Cu alte cuvinte, români care au făcut bani promovând ofertele de Black Friday.
Interesul crescut pentru domeniul afilierii, care devine o oportunitate pentru tot mai mulţi, se remarcă şi în activitatea intensă în platforma 2Performant.com. Astfel, numărul afiliaţilor logaţi în interfaţă este în creştere cu 18,39% în perioada 9-15 noiembrie, faţă de anul precedent, ajungând la 2.801. În acelaşi timp, şi numărul de afiliaţi care au trimis trafic către magazinele online în această săptămână este mai mare faţă de 2019 cu 14,8 %, ajungând la 2.730.
Săptămâna 9-15 noiembrie 2020 a adus creşteri importante pentru magazinele online înscrise în platforma de afiliere 2Performant: 63,6 mii vânzări online, în creştere cu 14,2% faţă de 2019, în valoare totală de aproape 21,2 milioane de lei TVA inclus, ceea ce înseamnă cu 12% mai mult decât anul trecut. De asemenea, pentru fiecare euro investit în afiliere, un magazin online a câştigat în această perioadă în medie 15,1 euro + TVA. Peste 2,8 milioane de click-uri au fost înregistrate în această săptămână în platforma 2Performant.com, în creştere cu 5,8% faţă de 2019. Anul acesta, cele mai multe cumpărături s-au făcut vineri, 13 noiembrie, între orele 9:00 şi 10:00 dimineaţa, încă un vârf comparabil înregistrându-se vineri seara între orele 23:00 şi 00:00, în termeni de număr de vânzări.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro