Visul lui Jeff Bezos: Amazon depăşeşte Apple şi Google şi devine cel mai valoros brand din lume, după o creştere de 50%

Autor: Alex Ciutacu Postat la 01 iulie 2019 221 afişări

Visul lui Jeff Bezos: Amazon depăşeşte Apple şi Google şi devine cel mai valoros brand din lume, după o creştere de 50%

Amazon a depăşit giganţii Apple şi Google în clasamentul celor mai valoroase branduri din lume după ce brandul construit de Jeff Bezos a fost evaluat la 315,5 miliarde dolari, în topul realizat de BrandZ– cu 52% mai mult faţă de anul trecut, potrivit CNBC.

Apple se situează pe locul doi, cu un brand a cărui valoare se ridică la 309,5 miliarde dolari, Google fiind pe locul trei cu o valoare de 309 miliarde dolari, potrivit clasamentului BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, realizat de agenţia de cercetare a WPP, Kantar.

Google şi Apple au stat împreună timp de 12 ani în capul listei, Google ocupând prima poziţie din clasament în 2018

„Creşterea fenomenală a valorii brandului de aproape 108 miliarde dolari în ultimul an demonstrează modul în care brandurile sunt mai puţin ancorate acum în categorii individuale şi regiuni. Graniţele sunt din ce în ce mai fine în contextul în care fluenţa tehnologiei le permite brandurilor ca Amazon, Google şi Alibaba să ofere o gamă largă de servicii în mai multe industrii”, spune Doreen Wang, şeful global al proiectului Brandz din cadrul Kantar.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
google,
apple,
amazon,
crestere,
vis

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.